Me @ internetcafe - Reisverslag uit Crosshaven, Ierland van Bibi Steen - WaarBenJij.nu Me @ internetcafe - Reisverslag uit Crosshaven, Ierland van Bibi Steen - WaarBenJij.nu

Me @ internetcafe

Door: Bieb

Blijf op de hoogte en volg Bibi

10 Maart 2005 | Ierland, Crosshaven

Hai lieve vriendjes, vriendinnetjes en familieleden en andere bekenden! :)

Hoe gaat het met jullie? Hier is alles prima! Zit nu in t internetcafe en tis hier eigenlijk best erg warm..zonnnetje schijnt naar binnen, maar das wel lekker..tis hier best mooi weer, wat natuurlijk best vreemd is voor dit land, hihi! Al die achterlijke Ieren lopen in hun truitjes of t-shirts over straat..En tja, das natuurlijk hartstikke overdreven..Ik hou t nog maar ffies op mn jas..:D

Maar goed, alles gaat dus prima hier. Pap en mam zijn sinds maandag weer naar huis en t was gezellig dat ze hier ffies waren..Mn buikje weer rond gegeten in restaurantjes met ze, hihi! Erg lekker en gezellig natuurlijk. :) Jammer genoeg was er slecht nieuws..het ging heel slecht met onze Josha en helaas hebben ze d'r maandag, toen ze terg kwamen, laten inslapen. Maar ja, wel beter voor d'r want wil ook niet dat ze pijn had..

Maandagavond hadden we een confirmationparty..heel veel kindjes deden hun confirmation [ow, hervorming] maandag en t dochtertje van een vriendin van marlous had een feestje. Dus daar gingen we heen. Was erg gezellig..ze probeerde marlous&mij over te halen om samen een liedje te zingen (ja, dat doen ze hier..liedjes zingen) met z'n tweetjes, maar dat hebben we mooi geweigerd, hihihihi! Gister heb ik m'n onderzoeksopzet geschreven. Nog best lastig in het engels omdat ik de termen als randvoorwaarden enzo allemaal moet vertalen, maar ik ben nu redelijk op weg..:D Ik ga zo hier nog wat dingen opzoeken, maar zit al een heel tijdje in t internetcafe, dus dat wordt wat. Peter belde net of ik wilde oppassen, maar helaas ben ik in de stad en hadden ze zeg maar per direct een oppas nodig, dus helaas kon dat niet..

Het is hier vandaag trouwens daffodil day..iedereen loopt met een narcis op z'n jasje in de stad..Het staat wel gezelig moet ik zeggen..En t is geloof ik voor een goed doel en dan doen ze dat hier dus ook allemaal..Als ik strax langs iemand loop doe ik t maybe ook wel..dan hoor ik er ook bij, hihi! :D Moet me toch n btje aanpassen aan die mensen hier heh? :)

Maar ik heb niet zo heel veel meegemaakt..ik begin over 1,5 week bij Peter&Hilary, heb er wel zin in..dus dan heb ik vast leuke verhalen over die kids. Morgen de 50e verjaardag van lynds dr mams..ook wel zin in, wordt vast gezellig! En volgende week St. Patricks day!!! Ik hou jullie op de hoogte! Ga nu ffies aan m'n scriptie, want daarom ben ik hier eigenlijk heh?

Tot spreeks allemaal! MISS YOU!

Dikke kus,

Biebs!

PS thanks allemaal voor de leuke berichtjes..Kim, zielig dat je nu alleen moet werken! Hihi! Hoe je t nog vol??? Je hebt toch altijd Sarah nog?? :) Ik mail je snel! En Joanie, wat n lieve berichtjes! Dankjewel! En voor iedereen thnx, bren..mail jou ook snel! En Lot, GEFELICITEERD met je huisje! Hoop dat t bevalt! Dikke kussen!


Joanie, zo'n site kan je maken op www.waarbenjij.nu Wil je er ook eentje? :) En weer bedankt voor je berichtjes, leuk hoor! Stach&Jeff, jullie ook thanks! Brief is naar je onderweg Stach!!!

Mar, wat ontzettend lief dat je belde! DANKJEWEL! Ik heb ze marco borsato nog niet laten horen. Wel Schnappi en dat vonden ze maar achterlijk, haha! [ok, das maybe ook wel een btje waar]

En Loes..nog 1,5 en dan beginnen de oppasverhalen, haha! Ik hoop dat ze een btje lief zijn, maar dat zijn ze vast wel!! :)

Ow, en ik mis jullie ALLEMAAL! Maar vooral mn Jossie...........

KUSJE

  • 10 Maart 2005 - 18:58

    Marjolein:

    haai!
    zo te lezen hebbie ut nog steeds errug naar je zin in Ierland dus:) wel jammer dat josha is ingeslapen, maar gelukkig heeft ze niet teveel pijn gehad! zal dr wel missen, niemand die je komt verwelkomen als je het erf op rijd. maar hebbie nog al marco borsato en lindsey en jakki laten horen of hebbie die niet meer op je i-pod staan??:P maar wel flauw dat je niet eens ff een liedje zingt met marlous, we hebben al zo vaak van diel leuke liedjes tijdens feestjes gezongen, dan kan die ene keer er tog ook nog wel bij:P
    maar eh veel plezier nog ook op st. patricksday!!
    miss you! kus marjolein

  • 10 Maart 2005 - 19:31

    Jeffrey En Stacha:

    Zielig voor Josha! Ze was inmiddels een hoogbejaarde dame, maar toch raar dat ze er niet meer is.
    Het valt ons een beetje tegen dat jullie niet gezongen hebben. Jullie zijn zo onderhand toch Ier onder de Ieren en jullie zangstemmen mogen er best zijn :)
    Met Stacha gaat het elke dat beter (en dat betekent ook dat ze ze steeds meer doet, maar ze let op hoor, zegt ze).
    Joan was van de week ziek, maar is gelukkig weer opgeknapt. Morgen heeft ze een voorstelling op school en dan doet ze een dansje met een ander meisje. Ze is heel fanatiek!
    De iglo is maandag in elkaar gezakt. Het dooien ging heel snel. Zaterdag lag er nog een heel pak en voor we het wisten was alles weer weg. Nu moet het snel maar lente worden.
    Verder geen nieuws. Groeten en kussen, Stacha en Jeffrey

  • 10 Maart 2005 - 20:02

    Loes:

    Hoi Bieb,
    ik had het dus echt verkeerd begrepen, dacht dat jullie ouders deze week bij jullie waren.
    Er worden daar aardig wat feestjes gevierd, dat is niet verkeerd he?! Ben wel benieuwd naar je oppasverhalen. Maar dat duurt dus nog effies.
    Stuur je wat van dat mooie weer hierheen?
    Succes met je onderzoek, en groetjes en een knuffel van Henk en mij, ook voor Marlous, als je die ziet.

  • 11 Maart 2005 - 13:52

    Joan Groeneveld:

    Hallo bieb nu weet ik het hoe dat gaat maar ik wil eigelijk weten hoe je een eige website krijgt weet jij dat??? :) ik ben wel heeeeeel blij:D :D :P vandaag had ik een voorstelling ik was een danseres en ik deet het op het liedje van ch!pz Bang Bang die was leuk ;)

  • 11 Maart 2005 - 13:53

    Joan Groeneveld:

    je zag dat ik :P maar het moet zo : p dus dan krijg je :p

  • 13 Maart 2005 - 18:12

    Brenda:

    He biebs! je zegt wel dat je winig meemaakt maar altijd nog een stuk meer dan hier!! tot wanneer blijf je ook alweer, ik ga nog even kijken voor een ticket!
    kus brenda

  • 14 Maart 2005 - 09:09

    Annemiek:

    Hoi Biebsie,
    Weer eens een berichtje van je moeder. Sorry, dat we niet eerder weer eens iets op je site hebben gezet, maar we waren echt in een dip. 't Gaat je niet in je kouwe kleren zitten als je je hond na bijna 16 jaar trouwe dienst moet laten inslapen. We missen haar enorm...Maar ik begrijp dat je een mooie foto van haar naar me gaat sturen. Daar kijk ik naar uit.
    Het weer krabbelt ook in Nederland langzaam uit het dal. Paps en ik hebben gisteren lekker in het zonnetje een rondje golf gedaan. Zo'n beetje buitenlucht doet je goed.
    Verder hebben we van het weekend polshoogte genomen bij Stacha (gaat inderdaad wel vooruit, maar langzaam aan.) en bij opie en omie. Opa heeft het niet erg naar zijn zinnetje. Is erg stil en wat gedeprimeerd. Stuur m eens een leuk kaartje. Daar ben jij nogal een kanjer in!
    Natuurlijk missen we jullie 2tjes erg. Het is superstil rondom het huis. No kidds en no doggie!
    Huggies voor jullie 3tjes.
    Mam

  • 15 Maart 2005 - 19:27

    Kimmie:

    Hee Biebs!

    Wat leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt daar in Ierland.
    Ik ga je van de week weer eens een lange e-mail sturen want dat is veel te lang geleden! Er is inmiddels ook weer een heleboel te vertellen over de oude vertrouwde BS-ers... en wie er allemaal weg zijn (GNAGNA) enzo. Hahaha.
    Eind april ben ik bij je in de buurt trouwens! Ze (= Joyce, Denise en Berit) hebben me zover gekregen dan we een weekendje naar Dublin gaan... Dus dat wordt nog wat.
    Hee meid, veel succes met je scriptie en ik je hoort gauw van me!
    Liefs Kimmie!

  • 15 Maart 2005 - 19:30

    Kimmie (pv) Dus:

    PS: Oh ik zag dat er nog een Kimmie een berichtje had achtergelaten... Maarreh, ik ben dus de Kimmie van Bs heh, hihihi. Voor het geval je denkt, wie is dat nou? Hahah! X

  • 16 Maart 2005 - 11:38

    Mirjam:

    Hey Bieb,

    Ik hoorde het van Josha. Het is zo naar als ze pijn had, maar je wilt zo'n lieverd natuurlijk ook nooit missen. Sterkte voor jullie allemaal.

    Verder lees ik dat je het prima naar je zin hebt. Houden zo! Lekker dat je nu Marlous ook weer ziet he. Ik moet zeggen dat ik Fleur namelijk wel erg mis nu ze zo ver weg is en je niet even lekker kunt bellen of afspreken. Maar goed, het is aftellen (vooral voor ons hier want zij vermaakt zich wel, nu in het dierenopvangcentrum)...

    Heel veel liefs, ook voor Marlous,
    Mirjam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Crosshaven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2007

Weer thuis..

08 Januari 2007

Home Sweet Home!

23 December 2006

Zand en zonnestralen

13 December 2006

Living it up in Ozzie

28 November 2006

Master of Business!
Bibi

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 93284

Voorgaande reizen:

10 Februari 2006 - 11 Februari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: