Weer ff een berichtje.. - Reisverslag uit Crosshaven, Ierland van Bibi Steen - WaarBenJij.nu Weer ff een berichtje.. - Reisverslag uit Crosshaven, Ierland van Bibi Steen - WaarBenJij.nu

Weer ff een berichtje..

Door: Bieb

Blijf op de hoogte en volg Bibi

28 Februari 2005 | Ierland, Crosshaven

Lieve allemaal,

Eerst ffies thanks voor alle lieve berichtjes! Ik vind t echt leuk om zo op m'n site te kijken en dat er dan allemaal leuke berichtjes van iedereen staan. :D En natuurlijk thanks voor de emails en smsjes enzo.

Maar hier is alles goed..Ik ben nu nog lekker vakantie aan het vieren, dus mag niet klagen. Hihi! Ffies een update..kwas vrijdag met Lynds naar Cork om te winkelen, was erg gezellig..Ffies bij Jak op d'r werk langs geweest en toen met haar afgesproken
dat we op d'r zouden wachten, dan konden we nog ffies naar Awear [leuke kledingwinkel!:D] en dan gingen we daarna naar Glanmire. (daar wonen zij) Lyndsey had Jakki dr verjaardagscadeautje gegeven [ze was in januari jarig, hihi] en t was echt ZO koel! Ze heeft een 'dancemat' gegeven voor de playstation. Dan heb je een mat met allemaal pijlen erop en komt er op de tv te staan op welke pijl je moet stappen en dat is dan op allemaal liedjes..Dat hebben we tot 2uur gedaan en we waren natuurlijk bekaf ervan!!! Hihi! De dag daarna zelfs spierpijn. Toen was ik dus met Lyndsey mee naar Ibis, was wel gezellig, want veel bekenden waren a/h werk. Lyndsey hoefde bijna nix te doen, dus erg gelachen. M'n geliefde inlaw heeft me toen opgehaald, kon ik ffies relaxen thuis. Daarna moest ik me alweer snel omkleden en doesje enzo, want dan kon ik met marlous meerijden, want ik ging 's avonds met die meiden uit in Cork. Ik had trouwens poffertjes gebakken, JUMMIE!!!!

Ow, doos die ik ben..ik had m'n handtasje in de auto bij marlous laten liggen en opzich is dat niet zo heel erg, ik bedoel..geld kan ik lenen en zonder telefoon..tja..vooruit! [had voor Rutger wel prettig geweest heh? Sorry btw..:D] Maar m'n id zat er ook in en dan konden we nergens naar binnen, dusss..toen is m'n tasje met de taxi van Marlous d'r werk naar Glanmire gekomen, hihi! Wat erg heh?! Mja, dan konden we gelijk met die taxi naar de stad, dus best handig. Erg leuk avondje gehad en daarna bij Jakki blijven slapen. Gister heeft Stephen ons opgehaald en ging Jak ook mee naar Crosshaven. Met Marlous&Stephen en nog wat mensen wat gedronken..ow, geweldig! Amanda [vriendin van marlous] die gaat in Juni trouwen en die heeft besloten om een uitnodiging naar mij en Sam samen te sturen! Wahhh!!! Wat een gedachte weer..heb ik gewoon WEER een date zonder voortanden, hahahahaha!

Ow, heeeel stoer trouwens! Bij Jakki d'r werk zit een soort kapper ofzo [weliswaar
gesloten] en die heet Bibi's!! Stoer heh? Dus daar heb ik maar ffies een foto van gemaakt, haha! Ik was echt zo'n gek die daar stond en foto's aan het maken was. :D Keb er nog vett veel gemaakt ook, maar tis gelukt! Kon ik t tenminste met jullie delen! Die beetje donkere foto is van de dancemat..:D

Tja, dat waren mijn belevenissen wel zo'n beetje..Ik ga nu maar weer verder aan m'n onderzoeksopzet. Ben alleen thuis vandaag dus dat gaat helemaal goed komen..kan ik daarna ook nog ffies voor Marlous&Stephen schoonmaken, want dat moet ook nodig gebeuren, haha! Ik moet btw nog met Peter en Hilary afspreken, maar dat gaat nu snel gebeuren, want ze zijn terug van vakantie.

Tot schrijfs weer allemaal!!!

Hele dikke kus,

Biebs

  • 28 Februari 2005 - 16:42

    Amy:

    hoihoi,
    alles goed met mij
    xxjes, amy

  • 01 Maart 2005 - 16:27

    Marit Van Der Steen:

    hoi biebs met mij gaat alles goed leuk dat je dat berichtje heb gestuurd ben er heel blij mee en gaat alles nu ook met jou goed want dan is het oke heel veel xxxxxx
    marit

  • 03 Maart 2005 - 10:40

    Eva & Fleur:

    Hai Bib!

    Vanaf het zonnige Ko Samet dikke kussen voor jou! Je hebt het zo te lezen erg naar je zin! Wij hier ook, genieten enorm! Is het in Ierland ook zo koud als in Nederland? Zo veel sneeuw daar horen wij hier. Het is voor ons moeilijk voor stellen als we op het strand liggen! We gaan nu nog naar anders eilanden waar we kunnen feesten en relaxen en dan naar Bangkok: shoppen!!!! Dat hebben we nog niet gedaan...hihi!
    Voor Moes een heel dikke kus en zeg maar dat ik heel veel voor haar geniet van de zon en dat ze al aardig bruin wordt...haha! Ook groetjes aan Stephen. Spreekt hij al wat Nederlands?

    Bib, have fun! Dikke kus,

    Eva & Fleur

  • 03 Maart 2005 - 12:21

    Maartje:

    Hoi Bieb!

    Wat grappig die dancemat, haha! Je hebt 't zeker wel naar je zin daar zo te zien! Met mij gaat ook alles goed, ga morgen 'n paar daagjes naar Winterberg. Maar voor de sneeuw kan ik ook wel gewoon in Nederland blijven, echt veel sneeuw hier! Bij jou ook? Nou heel veel plezier in Ierland & succes met je afstudeeropdracht!

    Liefs, Maart

  • 03 Maart 2005 - 13:41

    Mirjam:

    Hoi Bieb,

    Lukt mij nu pas om op jouw site te komen. Eerder gaf hij steeds maar een error. Geen idee wat er fout ging. Maar goed, nu is het dus gelukt. Wel heftig hoor om nu twee sites bij te houden. Kom gewoon niet meer aan werken toe...

    Het is in ieder geval leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt. Heel veel plezier en succes natuurlijk met je onderzoek en ook de groetjes aan Marlous.

    Liefs van Mirjam en uiteraard ook van Dave en Nijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Crosshaven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2007

Weer thuis..

08 Januari 2007

Home Sweet Home!

23 December 2006

Zand en zonnestralen

13 December 2006

Living it up in Ozzie

28 November 2006

Master of Business!
Bibi

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 93333

Voorgaande reizen:

10 Februari 2006 - 11 Februari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: