Ben ik weer!!! - Reisverslag uit Crosshaven, Ierland van Bibi Steen - WaarBenJij.nu Ben ik weer!!! - Reisverslag uit Crosshaven, Ierland van Bibi Steen - WaarBenJij.nu

Ben ik weer!!!

Door: Bieb

Blijf op de hoogte en volg Bibi

04 Maart 2005 | Ierland, Crosshaven

Hai lieve allemaal!

Jaja, weer een berichtje vanuit Crosshaven..:D Alles goed met iedereen? Hier alles prima! M'n paps&mams zijn hier nu, dus dat is wel leuk..Duurde ffies voor ze hier waren, ze hadden namelijk 7 uur vertraging door al die sneeuw bij jullie! Hier is t niet zo hoor, we hebben n btje zonnetje enzo, natuurlijk niet zo mooi als bij jullie Fleur&Eva, maar beter dan in Nederland, haha!

Keb alweer veel gezellige dingen gedaan..Niet echt veel bijzonders hoor..Een paar keer naar de stad geweest, lunchen met Jak en winkelen en naar Glanmire enzo..Ow, keb nog wat foto's van t uitgaan van zaterdag..Lynds maakt me af, want ze staat echt belachelijk op de foto. :D Ze zijn een btje wazig, maar keb ze met m'n telefoon gemaakt en het geheugen zit een beetje vol.

Ow, gister had ik een gesprekje met de mensen waarbij ik ga werken..We waren eerst in de pub met pap&mam en barry&norma en toen kwamen zij ook MET de kids..WAT EEN SCHATJES!! Echt, ze zijn zooo lief! :) Ik zal zo snel mogelijk foto's van ze maken en op m'n site zetten..Ik begin alleen pas de 21e, dus jullie moeten nog ffies geduld hebben, hihi! Tis wel relaxed allemaal hoor! Ik ben elk weekend vrij en sowieso ook altijd 's avonds. EN ze gaan me verzekeren op hun auto!! Dan kan ik af en toe ook weg als Hilary de auto niet nodig heeft!!! Is dat relaxed of wat?! :D Ik krijg een kamer beneden en ze zal me zo min mogelijk alleen laten met alle 3 de kids..ze wil zoveel mogelijk gaan werken als de oudste naar school is..Ze hoeft sowieso maar 15 tot 20 uur in de week te werken, dus t wordt wel leuk, hihi! Keb er wel al zin in! En die kids..agussiej..Die baby is echt leuk! All smiles! Hij zat daar in de pub de hele tijd te lachen en toen ik daar was ging ie gelijk naar me lachen enzo..Die andere 2 zijn ook schatjes..Hilary zegt dat de oudste nu een beetje ondeugend is en heel veel spiderman wil spelen en de middelste was altijd een beetje huilerig, maar dat wordt nu stukken minder..

Dat is het nieuws over de kids. Het onderzoek is ook goed..Ze willen het vissen wel behouden, maar om het goed draaiende te houden willen ze 1 boot weg doen, dan hebben ze alleen overcapaciteit in het hotel en dan moet er dus ook nog iets anders aantrekkelijks zijn voor de gasten. Ik ga uitzoeken wat dat zou kunnen zijn, wat de concurrentie doet, waar behoefte aan is, etc.

Nou, verder heb ik geen nieuws, dus ik ga er weer vandoor!!!

Tot snel!

Dikke kus!

~~******~~SPECIAAL VOOR JOAN: Zoals beloofd nog eventjes een speciaal berichtje voor m'n lieve meisje..:) Hoe gaat het met je? Is het nog steeds leuk met alle sneeuw? En staat jullie iglo er nog? Heel veel plezier nog en ik mis je al hoor! Ik wil wel een dikke kus en knuffel van je! Ik vond het leuk om je even aan de telefoon te spreken! Tot spreeks weer lieverd! Hele dikke kus, Bibi~~******~~

  • 07 Maart 2005 - 10:25

    Dais:

    Hey meis,

    Alles goed met je? Zo te zien wel he? Is het gezellig met je mam en pap en marlous natuurlijk? Hier in NL is het errug koud maar dat was het ook in oostenrijk haha. Wintersporten was heerlijk maar dat lees je nog wel ;) Nou, 1e werkdagje weer op deze saaie maandag, ik ga dus ffies verder! Schrijf je snel?!

    Kus Dais

  • 07 Maart 2005 - 13:37

    Marjolein:

    haai nichie!

    alles goed in Ierland?? is het een beetje gezellig met je paps en mams? wel mooi dat je nu een auto hebt, want dat wou je natuurlijk zo graag:) mijn rijexamen gaat nu ook aangevraagd worden:D echt wel beter! moet waarschijnlijk in mei gaan afrijden. maar heel veel plezier nog. doe iedereen de groetjes,

    kus van je kleine nichtje!;)

  • 07 Maart 2005 - 20:18

    Meyke:

    Hi bieb! Super dat alles goed gaat! Jaja, ben je eens niet in Nederland en dan valt me er toch een hoop sneeuw! Lekker dat je niet meteen hoeft te beginnen, kan je eerst ff lekker rustig aandoen en een hoop leuke dingen doen!Ik blijf je aankomende maanden via de site volgen! Liefs meyke

  • 08 Maart 2005 - 05:11

    Eva & Fleur:

    Lieve Bib,
    Vanuit Thailand wensen we je heel veel sterkte en we denken aan jou, Moes en je papa en mama. Ga die lieve Josha missen hoor...

    Heel dikke kus,

    Fleur

  • 08 Maart 2005 - 19:33

    Kimmie:

    Hej bieb! FF een berichtje van een heel zielig meisje die zich nu heel alleen voelt op het werk :-(
    Ik spreek je snel! Dikke kus kimmie

  • 09 Maart 2005 - 07:12

    Brenda:

    He biebs hier dan eindelijk een berichtje van mij, sorry dat het zo lang heeft geduurd! vanaf nu ga ik ookl vaak op je website kijken, net als die van fleur!
    Zo te lezen vermaak je je prima! Ik vind het wel erg van josha hoor!! he meissie geniet lekker en we houden contact
    dikke kus Brenda

  • 09 Maart 2005 - 15:38

    Joan:

    Lieve Bieb, onze iglo is maandagnacht ingestort. De sneeuw is allemaal weg. Ik was vanaf zondag tot gisteren ziek. Ik mis jou ook heel erg. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx van joan groeten

  • 09 Maart 2005 - 15:41

    Amy:

    Lieve Biebs, met mij isie goed!! 'k Hoop je snel weer te spreken!!!
    Tot snel!!!!!

    Kussies van je nichie,
    xxxxx Amy

  • 10 Maart 2005 - 13:12

    Joan Groeneveld:

    hallo bieb ik had gisteren ook al gemeelt ik wil je vandaag nog een keer mailen hoe gaat het er mee met mij gaat het prima ik vnd het leuk dat jij een website heb hoe doe je dat nou weer het gaat wel goed he zo te zien ik ben thuis ik mocht niet naar zwemmen van mama want me oor doet een beetje pijn ik was ziek ik had koorts amy is naar school oma is hier en mama mag ik zetten dat ik jou heeeeeeeeeeeeel lief vind je krijgt heel veel xxx en knuffels en natuurlijk groeten somige mensen hebben van die popetjes hoe doe je dat ik bedoel gezigtjes met een lachje hoe doe je dat kan je dat me eens vertellen dat wil ik nou eens weten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Crosshaven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2007

Weer thuis..

08 Januari 2007

Home Sweet Home!

23 December 2006

Zand en zonnestralen

13 December 2006

Living it up in Ozzie

28 November 2006

Master of Business!
Bibi

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 93299

Voorgaande reizen:

10 Februari 2006 - 11 Februari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: