Day before Paddy's day! - Reisverslag uit Cork, Ierland van Bibi Steen - WaarBenJij.nu Day before Paddy's day! - Reisverslag uit Cork, Ierland van Bibi Steen - WaarBenJij.nu

Day before Paddy's day!

Door: Bieb

Blijf op de hoogte en volg Bibi

16 Maart 2005 | Ierland, Cork

Lieve allemaal,

Hoe gaat t daar in Nederland? Hier is alles prima! Ik las op de site van Fleur dat in Nederland de lente onderweg is..?? Hier schijnt vandaag t zonnetje niet echt en gister en eergister regende t, maar tis absoluut niet koud. Ik had t vandaag gewoon warm dat ik naar de bus liep..heerlijk..LENTE! :D

Morgen is het St. Patricks Day..Kweet nog niet precies wat ik ga doen, maar ik geloof dat de plannen zijn om naar de stad of de pub in Glanmire te gaan..Marlous moet eerst werken bij Starwood en daarna in de Viaduct [misschien is die Ier uit Cork er wel Fleur, hahahahaha!!!], dus met haar kon ik sowieso nix doen. Lyndsey moet ook werken, maar die is hopelijk niet te laat klaar. We'll see, we'll see..Jakki is sowieso vrij, maar haar neefje ligt in het ziekenhuis [of lag, ik geloof dat ie weer naar huis mocht]..

Vrijdag was dus de verjaardag van Lyndsey dr moeder. Was erg gezellig! Bijna iedereen uit Ibis was er, dus dat was erg leuk! En natuurlijk Jak, Aisling, Maura en lyndsey dr zusje en haar vrienden. We hebben dus erg gelachen met z'n allen. :D Ik sliep bij Lynds en we gingen uiteindelijk pas om 4 uur ofzo slapen. Dr halve familie woont in Limerick en die sliepen in een hotel in de buurt, we gingen dus nog ffies mee omdat daar de bar nog open is voor gasten. :) Ik werd weerres erg luxe behandeld en kreeg Lynds dr kamer. Erg grappig, iedereen moest bedden wisselen zodat ik m'n eigen kamer kreeg! Lynds moest in t bed van dr broertje, dr broertje bij dr moeder in bed, dr vader beneden op de bank [want hij snurkt als hij dronken is], dr zusje beneden op de andere bank met dr vriend en 2 vrienden van d'r zusje met zn 2tjes in haar eenpersoonsbed. :D Helaas moest Lynds de volgende dag werken en ze zei dat we pas om half 10 weg hoefden ofzo, dus ik lag nog heerlijk te slapen om 8uur..komt ze de kamer binnen: 'U nearly ready??' Huh?? WAT??? Jak had gebeld dat we in ong 10mins een lift konden krijgen..mijn god! Dat was suuuper haasten! Kop onder de kraan, btje mascara op, haar vast en de deur uit eigenlijk. :s Daarna heb ik d'r tot half 4 geholpen met bedden doen enzo. Marlous kon me wel eerder ophalen, maar er was geen management en t was erg gezellig, dus ze smeekte of ik bleef..na, vooruit dan maar heh? :D Was erg gezellig..

Zondag was ik met Marlous en Stephen ffies naar de pub in Crosser, was wel gezellig..Ik heb de halve middag met Ciara [dochtertje van een vriendin van Marlous] gespeeld..Marlous eigenlijk ook, want voor de rest waren alleen de mannen er allemaal. :) Dus Stephen had t ook naar z'n zin..Ciara zei dat we very, very, very, very friends waren. Erg lief. :D

Verder heb ik van de week niet zo heel veel gedaan. Beetje gelezen, brieven geschreven naar enkele van jullie [ze komen er aan hooooor!] en ga zo maar door..Nu ben ik dus in de stad en dan ga ik strax met Marlous & Stephen weer mee naar huis. Dus ik geniet nog ffies lekker van m'n laatste paar daagjes vrij!!!!!!

Lieverds, bedankt voor alle berichtjes en mailtjes enzo, miss you all!!!! [Kim & Kim, ik mail jullie snel en Fleur..geniet van de laatste weekjes bij de dieren!!!]

Dikke kus,

Biebs

  • 16 Maart 2005 - 19:16

    Meyke:

    Yep bieb, de lente ie er! Ik heb vanmiddag al lekker in het zonnetje gezeten (wel 18 graden)! Op naar de zomer! Liefs meyke

  • 19 Maart 2005 - 15:49

    Amy & Joan:

    Lieve Biebs, Gefeliciteert met je moeders verjaardag! ze was blij met cadeau van ons, we hadden een boekje van Zuid-Italië en Sicilië. :p
    Kussies Amy
    xxxxxxx en groeten Joan xxxx

  • 19 Maart 2005 - 17:25

    Loes:

    Hoi Bieb, van harte gefeliciteerd met je moeders verjaardag, en Marlous natuurlijk ook. Wat zal dat gek zijn als we straks naar je ouders toe gaan en jullie zijn er allebei niet!!
    Met die lente hier valt het wel mee, dat prachtige weekend dat de weermannen ons beloofd hadden, komt er mooi niet. We voelen ons echt een beetje genomen.
    Het gaat opschieten met Fleur he!! Nog maar 17 dagen. Fijn dat deze laatste weken toch niet zijn tegengevallen na die 2 weken zo vertrouwd en vol feesten met Eva.
    Bieb, veel succes met het oppassen op de kleine koters en met je stagewerk natuurlijk. Wij zullen straks bij je ouders even op je proosten! Groetjes ook van Henk en Boris, liefs Loes

  • 20 Maart 2005 - 11:14

    Mamsie:

    Lieve schat,
    Veel plezier morgen bij de Twomey kids. Je eerste echte werkdag na een lange tijd kalmpjes aan. Hoop dat je het leuk gaat vinden.
    Vandaag schijnt de zon en ik hoop je vader straks mee naar buiten te slepen voor een rondje wandelen of golf.
    Ik zal morgen aan je denken. Veel kusjes.
    Mam

  • 20 Maart 2005 - 17:07

    Oma:

    Zo te horen heb je het daar prima naar je zin.We hebben op de Purmerhof 45 nog nooit zo n stille verjaardag meegemaakt, maar wel gezellig Het zonnetje schijnt hier vandaag en opa en ik hebben nog gewandeld, opa kan weer schoenen aan,dat is weer wat vooruitgang en zo hobbelen we maar aan
    Nou Bibi een dikke kus van je opa en oma daaaag,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Cork

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2007

Weer thuis..

08 Januari 2007

Home Sweet Home!

23 December 2006

Zand en zonnestralen

13 December 2006

Living it up in Ozzie

28 November 2006

Master of Business!
Bibi

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 93303

Voorgaande reizen:

10 Februari 2006 - 11 Februari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: