Mn laatste vrije dagje! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Bibi Steen - WaarBenJij.nu Mn laatste vrije dagje! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Bibi Steen - WaarBenJij.nu

Mn laatste vrije dagje!

Door: Bieb

Blijf op de hoogte en volg Bibi

20 Maart 2005 | Ierland, Dublin

Hey allemaal!

Hoe gaat het met jullie? Hier alles prima!! Ik ben wel een btje moe, maar verder alles goed. :D Dit is mn laatste dagje vrij voor ik bij Peter&Hilary begin, maar heb wel zin om te beginnen! Hilary komt me morgenochtend [met al m'n spullen] ophalen..ja, wat een service heh? :)

Paddy's day was wel leuk..Ik was met Stephen en nog wat andere in Crosshaven wat drinken, erg gezellig! Het was ontzettend druk en er waren veel bekenden [en gezellige] mensen. :D Erg gelachen dus!!

Gisteravond was heel erg leuk!! Het was zeg maar Jakki d'r verlate verjaardagsfeestje [ze was in januari jarig, hihi!] en we ging naar de dog races en daarna uit in de stad. Ik heb maar liefst 5 euro gewonnen, whahaha! Wij gingen ook steeds maar heel weinig geld inzetten, want we wilden toch echt niet al ons geld uitgeven aan het gokken op honden. :D Maar t was wel erg grappig. Ik zat met Jakki, Lyndsey, Aisling en Maura aan een tafel en we kregen eten en tegelijkertijd kon je dan naar de races kijken. De vrouw die elke keer langs kwam om te vragen op welke hond je wilde gokken was een beetje erg apart, dus wij hebben de hele tijd helemaal dubbel gelegen van het lachen. :D

Toen t afgelopen was gingen we naar een club in de stad, was ook erg leuk..Jak dr zussen en hun vriendinnen enzo waren ook mee en die zijn echt gek. Zooo gelachen! We waren met een jongen aan het praten en jakki dr zussen gingen hem ondervragen enzo, wie hij was en waar ie vandaan kwam en bladiebla. En ze vonden um op iemand lijken, maar konden t niet bedenken..maar uiteindelijk viel t kwartje..Hugh Grant..gone wrong in a test tube! Whahahaha!!!! We hebben de hele avond gedanst als n stelletje gekken, want de muziek was heeel apart en waren errug laat thuis. Wij sliepen bij Jak [Lynds&ik], maar met ons waren er nog vele anderen daar in huis, dus we moesten met z'n 3en in Jak dr 2persoonsbed..Ik sliep wel ok tot ongeveer half 9, toen konden we niet meer slapen en lagen we allemaal niet meer lekker. Jak is toen maar op de grond gaan liggen en toen konden we nog ffies heerlijk slapen, haha!

Nu ben ik weer bij Marlous..m'n laatste avondje hier..ik ga zo m'n spullen dus maar ffies inpakken. Als ik de kans heb om op internet te gaan zal ik vertellen hoe t is met de kids enzo! Ow en mam...was je verjaardag wel een btje leuk zonder je dochters???? We hebben je gemist hoor! Maar ik heb t toch wel gevierd. :D Jak&Lynds zeggen nog gefeliciteerd, we hebben n drankje op je genomen. :)

Tot spreeks allemaal weer!

Dikke kus,

Bieb

  • 20 Maart 2005 - 19:53

    Trudi & Fons:

    Hoi Bieb,

    Ik meen begrepen te hebben dat je maandag bij Peter gaat beginnen.
    Eindelijk de handen uit de mouwen.
    Het werd ook tijd.
    We waren gisteren bij je moeder en ook bij je vader.
    Het was een klein groepje maar erg gezellig.
    Ik heb nog twee leuke foto's van Josha. Je vader heeft ze ooit gemaakt. Hoe krijg ik die bij jullie.
    Mail even een goed email-adres naar Marjolein. Want ik vind niet dat iedereen allerlei mail-adressen moet weten.
    Ik hoop dat je tijdens je werkperiode veel plezier zult hebben.
    Ook de groeten aan je lieve zus.
    Tot de volgende keer.
    Garoetjes van je tante Trudi en oompie Fons

  • 21 Maart 2005 - 17:23

    Moeder En Vader:

    't Feestbeestje gaat aan t werk! Eindelijk, toch?
    Pas wel goed op de kids en sleep ze niet mee naar de dograces of een feestje bij Linds & Jak!
    Mijn verjaardag was dus een rustige aangelegenheid, maar dat was niet zo erg voor een keer. Ik miste natuurlijk mijn 2 bloedjes van kinderen enorm. Maar wat doe je eraan? Ik kan hooguit de klaagtelefoon voor in de steek gelaten ouders bellen...
    Luv ye
    Mams en een kuf van je vadertje

  • 21 Maart 2005 - 19:32

    Carolien:

    Heejj,
    hoe was je eerste dagje bij Peter??
    Is het bij jullie ook nog btje lekker weer?? Hier was er de hele dag een zonnetje!:) Heb nu al zin in de zomer!:D
    Heel veel succes nog en natuurlijke de groetjes aan Marlous!!
    xx Carolien

  • 22 Maart 2005 - 07:47

    Marjolein:

    heyy
    hoestiej?? is het een beetje leuk bij peter en hillary en lukt het een btje met de kids!! ik was niet meer naarj e moeder's b'day geweest, dr was een darttoernooi op mn werk en daar ging ik heen met ene vriendin, was errug gezellig!:) hoe was st. patricksday eigenlijk?? was het nog een beetje gezellig?? ow hebbie het kaartje nog gelezen?? kus marjolein

  • 23 Maart 2005 - 09:40

    Marit:

    heey bieb coole sait hoor en heb er veel plezier darr xxxxxx marit

  • 23 Maart 2005 - 09:45

    Marit:

    hoi bieb leuki ge had daar ik wel hier leuke foto met marlouse en dat ene meisje egt schatig nou (K)(K)(K)daar xxxxxxmarit

  • 23 Maart 2005 - 20:41

    Chantal:

    Ha die Bibi!
    Hier even een berichtje van mij, het ex-buurmeisje van je opa en oma. Ik hoorde net van Loes van je site en we zijn even gaan kijken. Ik wilde de kans dan ook niet aan me voorbij laten gaan om een reactie te plaatsen.
    Ik hoorde van het onderzoek dat je gaat doen en ik vind het echt super dat je die uitdaging aangegaan bent!
    Ik wens je veel succes, maar vooral ook veel plezier toe! Ik houd in de gaten hoe het met je gaat, of via de m@il, of via Fleur. Bye for now en veel liefs, Chantal.

  • 24 Maart 2005 - 20:56

    Annemiek:

    He kanjer, ik mis je. Bedankt voor je lieve Paaskaart, de superbloemen enzovoort. Hoop dat je t erg naar je zin hebt met de kiddies. We zijn het Paasweekend met opie en omie op stap.
    Hoop dat ze daar errug van gaan genieten.
    Heel veel I love you's en kussies van je moedertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2007

Weer thuis..

08 Januari 2007

Home Sweet Home!

23 December 2006

Zand en zonnestralen

13 December 2006

Living it up in Ozzie

28 November 2006

Master of Business!
Bibi

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 93332

Voorgaande reizen:

10 Februari 2006 - 11 Februari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: