Sun is back! :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bibi Steen - WaarBenJij.nu Sun is back! :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bibi Steen - WaarBenJij.nu

Sun is back! :)

Door: Bieb

Blijf op de hoogte en volg Bibi

06 Maart 2006 | Australië, Sydney

Haii!

Hoe gaat t? Hier alles goed! Want...sinds vandaag schijnt t zonnetje weer!!! Jeeeeeeeej!! Ze zeiden dat t tot dinsdag zulk prutweer zou blijven, maar toch niet! Jeej! :) T stormde en regende echt onwijs de laatste week, maar tis nu weer bloedje heet en super mooi weer. :)

Tis vandaag maandag en ik ben vrij, maar toch naar de universiteit. Er is een workshop over presentaties en daar ga ik denk ik heen. Maar moest ook wat opdrachten doen enzo en aangezien ik geen laptop heb...moet ik daarvoor naar uni..Dus ipv in t heerlijke zonnetje te zitten, zit ik nu in de bibliotheek, haha! Naja, blijf maar tot 4 uur en dan ga ik lekker bij t zwembad m'n laatste hoofdstuk marketing lezen. :)

Ik zou vrijdag naar de Roxy/ Quiksilver surf pro gaan, maar dat ging helaas niet door, want t was te slecht weer. Was te gevaarlijk om te surfen. Had wel met Jessica en Annemarike op school afgesproken, dus was wel al vroeg hier. Annemarike was uiteindelijk ziek, maar toen met Jessica en Jessica [ja, I know!!] naar Harbour Town geweest. Beetje winkels gekeken enzo. Maar t regende echt onwijs! Was wel gezellig verder. 's Avonds zat ik bij m'n buren te kletsen en toen ging bijna iedereen uit, dus besloten Jess en ik ook maar mee te gaan [we wilden eigenlijk zaterdag, maar als iedereen vrijdag gaat...]. Dus toen gingen we met een hele groep naar Surfers en daar met nog meer mensen afgesproken. We waren uiteindelijk met een stuk of 20 man van Metro en t was echt onwijs gezellig!

Zaterdag ging had ik met Janneke afgesproken om naar de billabong, roxy etc outlets te gaan. Uiteindelijk gingen Jess, Annemarike en nog een nederlands meisje, Karin, ook mee. Was erg gezellig en goede surfshorts gekocht voor maar 25 dollar! Kleding enzo zijn hier sowieso stukken goedkoper dan bij ons...bijna alles eigenlijk! :) Jessica was niet meer, want die ging solliciteren voor werk, maar die smste Annemarike later of we met z'n allen bij hun zouden eten. Toen zijn we dus met z'n allen bij Jessica en Annemarike gaan eten en daarna zijn we naar de film geweest. Was een erg leuk dagje! Ook een winkeltje gevonden waar we dropjes kunnen kopen!! Dus kwas 4 Nederlandse meiden (en Jess) een dagje weg en we hebben dropjes gegeten! Was net alsof we thuis waren, haha! [aangezien t ook gewoon regende enzo, hihi]

Gister helemaal nix gedaan eigenlijk. Beetje tv gekeken en met m'n buren gekletst enzo. Verder een beetje geleerd en heel erg met Suzi gelachen. Therese was een weekendje naar Brisbane met allemaal Oostenrijkse mensen, dus we waren van t weekend met z'n tweetjes.

Op uni gaat t verder allemaal goed. Lecturers zijn aardig en m'n vakken zijn ook leuk. Ga in de laatste week van het semester met Special Interest Tourism op field trip..whale watching. :) Leuk heh? En verder moet ik al veel lezen en dingen voorbereiden voor m'n tutes enzo. Vorige week was t niet zo erg om veel te moeten lezen, want t was toch snert weer en ik ga strax hier lekker buiten zitten om wat dingen te lezen. Er zijn buiten zoveel plekjes waar je kan zitten enzo.

Ehm, verder heb ik geloof ik niezzo veel nieuws. Nja, keb vast nog wel meer te vertellen, maar kweet t nu ffies niet, haha! Omie, thanks voor t bellen! Vond ik echt onwijs leuk!! En de rest allemaal thanks voor jullie berichtjes en mailtjes enzo! Ik ga nu m'n mail checken!

Tot spreeks allemaal!

Miss you!

Hele dikke kussen,

Bieb!



PS Ik ging m'n foto's op internet zetten, want had ze gister op Therese d'r compu en een cd gezet...guess what? Had de cd in m'n tas en die is door midden gebroken!! Dusss...jullie moeten nog ffies wachten...enne, mam...ik had toch allemaal mooie bloemen foto's en van die tuin in Brissie enzo?? :) Deze keer nog minder natuur opnames hoor! Foto's van uitgaan en Jessica met d'r draaimolenbeer...dat niveau..haha! Kusssss

  • 06 Maart 2006 - 02:17

    Ikke:

    PS Ik ga morgen proberen weer foto's op m'n website te zetten..moet eerst ffies kijken of ik ze op de laptop van Therese of Jess kan zetten en dan op m'n usb stick ofzo...kussss

  • 06 Maart 2006 - 15:06

    En Andere Ikke:

    He sweetie,

    Je weet dat ik je trouwste fan ben! 't Is maar goed dat je een mooi weer verzekering hebt afgsloten, want nu kun je je regenuren in rekening brengen ( :) ) Nou ja, een beetje afkoelen is niks mis mee.
    Ziet er wel weer uit dat je je bij alle weersomstandigheden prima weet te vermaken.
    Verder wordt het zeker(!) tijd voor een paar mooie natuuropnames op deze site en daarmee bedoel ik niet de heren van Surfer's Beach... Alleen die dronken meidenkoppen is niet echt opvoedkundig tegenover eventuele jonge site bezoekers.
    Dus ik wacht met smart op mooie plaatjes.
    Kus
    Mam
    PS Geniet lekker van je erblijf en stuur vooral veel nieuwtjes. We leven graag op afstand met je mee.

  • 07 Maart 2006 - 09:12

    Marjolein:

    hoihoi,
    weer even snel een berichtje van mij, zit nu op mn stage en tis een beetje druk hahaha! Maar ja moet af en toe ook een beetje ontspannen he;) er is nu een vakdag voor de mensen van de anwb winkel uit t hele land, dus moet iedereen nar hun plek brengenenzo... dus was net de hele tijd heen en weer aant lopen! ben lekker sportief bezig dus vandaag:D maar wel leuk hoor al die verhalen steeds... weer iets dat ik na m'n studie kan gaan doen hahahaha! veel plezier
    kus marjolein

  • 08 Maart 2006 - 10:13

    Carolien:

    Hey Bieb,
    Leuk dat je gaat surfen! Zit nu op school, zitten bij mij ook echt van die surffans in de klas waar je ook de wildste verhalen van hoort!:p
    Hier gaat voor de rest alles goed, wel weer prutweer..:(
    Maar veel succes weer op de uni!
    We hebben trouwens gister je kaartje uit Ozzie gekregen!:D
    dikke kus Carolien

  • 09 Maart 2006 - 14:27

    Naomi En Amy:

    Hey Bieb!!
    Een berichtje van ons. We hadden niks te doen en waren net klaar met opmaken voor vanavond(zie mail) Daarom laten we een berichtje achter.
    Groetjes van Naomi en kisses van Amy

  • 10 Maart 2006 - 18:31

    Joan:

    heey bieb hoe gaat het zeker goed?? Ik vraag het maar:p Leuk he dat Amy en Naomi een berichtje naar 'jou'hebben gestuurd. Ze zouden het ook naar hun vriendinnen kunnen sturen. Natuurlijk doen zij het naar jou omdat ze je aardig vinden en dat is ook zo (dacht ik dan) Ik mis je ook net zo als jij ons!!!!! oohja ik heb een 8,5 voor geschiedenis. En met mij gaat het prima!!! eigelijk ik weet niet alles wat je bedoeld wat je typt maar okee. Dat geeft nieks. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAIk bedoel geeft niks. Een beetje raar wat ik typ maat het gaat vanzelf. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx En groeetjes. JOANIO

  • 10 Maart 2006 - 18:33

    JOANIO:

    :p :p :p :p :p :p :p :p :p
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. En groetjes JOAN

  • 10 Maart 2006 - 18:34

    Joan:

    Ik typ veel dan heb je veel om te lezen maar het is toch heel veel onzin en lachjes
    xxx en groetjes Joan

  • 10 Maart 2006 - 18:34

    Joan:

    :p:p:p:p:p:p:p:p:p
    Kan dit ook??

  • 10 Maart 2006 - 18:34

    Joan:

    :p:p:p:p:p:p:p:p:p
    Kan dit ook??

  • 10 Maart 2006 - 18:35

    Joan:

    Ja het kan en ik heb het 2 ker erop gezet dat was juist de vraag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2007

Weer thuis..

08 Januari 2007

Home Sweet Home!

23 December 2006

Zand en zonnestralen

13 December 2006

Living it up in Ozzie

28 November 2006

Master of Business!
Bibi

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 93322

Voorgaande reizen:

10 Februari 2006 - 11 Februari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: