Ben ik weeeeer! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bibi Steen - WaarBenJij.nu Ben ik weeeeer! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bibi Steen - WaarBenJij.nu

Ben ik weeeeer!

Door: Bieb

Blijf op de hoogte en volg Bibi

03 April 2006 | Australië, Sydney

Lieve allemaal,

Ik kreeg al klachten dat ik zo lang geen berichtje had achter gelaten, dus bij deze...weer een berichtje van mij vanuit t nog altijd zonnige Ozzie! :) Hoe gaat het met jullie? Hier is alles nog altijd prima. Ik ben nu echt helemaal gewend en het is zo gewoon om naar de universiteit te gaan en 's avonds gezellig met Therese te kletsen of naar een zeurende Suzi te luisteren (haha). Nee, dat is misschien niet helemaal waar, meestal zit ze toch in d'r kamer, dus dan heb je er geen last van. Alleen maar als ze naar buiten komt, hihi! Ach ja, je kan niet alleen maar leuke mensen ontmoeten heh? :)

Verder is alles goed, ik had nog niet zo heel veel bijzonders meegemaakt, dus daarom duurde het eventjes voor ik een berichtje achterliet, want anders is het ook zo'n saai verhaal. :) Maar hier weer een update, ik zal bij t begin beginnen...:) Waar was ik ook alweer gebleven?? Volgens mij was m'n laatste verhaal over Byron, dus vanaf daar zal ik weer verder gegaan. Op uni gaat alles gewoon z'n gangetje en gaan we braaf naar alle lessen, luisteren we daar naar wat er te zeggen is, af en toe ook wat zeggen in de tutorial en dan is de dag weer voorbij. En dan natuurlijk nog de tutorials voorbereiden en whatnot, maar eigenlijk is dat alleen ECHT veel werk voor Tourism Management. We moeten elke week een journal article lezen en deze samenvatten en die kregen lezen is nog best lastig. En vooral t samenvatten, want dat mag maar max 400 woorden zijn en dat is best weinig. :) Verder zijn we ook begonnen aan onze Marketing opdracht. Die doe ik samen met Annemarike, Jessica en Camille. Zij doen sport management en we schrijven een marketing plan voor een kleine (en de enige) sportschool in Surfers. We leuk om ook een keer iets anders dan toerisme te doen, dus ik vind t wel leuk. :) We hadden daar vorige week vrijdag een vergadering en tot onze verbazing had die man al heel wat plannen, het zat allemaal wel in z'n hoofd, maar hij vond t moeilijk om t op papier te zetten. Dus dat gaan wij nu voor um doen. :) Heb trouwens ook nog voor m'n drie andere vakken een opdracht, dus daar moet ik nu ook aan beginnen. Ze moeten namelijk allemaal vlak na elkaar ingeleverd worden.

Maar genoeg over school, vorig weekend waren we vrijdagavond [na onze vergadering] bij Janneke eten en daarna gingen we naar de film, 'when a stranger calls', niet echt een denderende film, maar t was toch een gezellig avondje. Zaterdag ging ik ffies bij Jessica en Annemarike langs en toen besloten An en ik om 's avonds toch maar uit te gaan, helaas kon Jes niet mee, want die moest nog heel veel aan d'r opdracht doen. Ik dacht dus eventjes snel naar huis te gaan om m'n spullen te halen [mocht ook weer bij hun blijven slapen, jaja..lief zijn ze heh?:)] en dan zou ik daar eten enzo en daarna uit. Nou, dat ffies snel naar huis dat werkt dus niet als je in Labrador middle of nowhere woont, haha! Ik miste precies m'n aansluiting met de bus [echt daadwerkelijk op 3 minuten ofzo] en moest dus een uur op de bus wachten! Daardoor was ik om half 7 thuis en raad eens hoe laat de bus terug naar Surfers weer ging?? Ja, idd..half 7! Dus toen moest ik weer met een taxi en whatnot. Gelukkig is dat hier stukken goedkoper dan in Nederland, maar t zou toch wel een uitvinding zijn als de bussen naar Labrador in het weekend niet om half 7 ofzo stoppen met mensjes naar en van bestemmingen rijden. Zou t leven toch wel makkelijker (en een stuk minder gehaast) maken. Maar goed, 's avonds dus met Annemarike uit. We hadden ook met Janneke afgesproken en die was ook met Aike en Emma uit, dus dat was wel leuk. Na een heel gedoe waar we nou heen zouden gaan gingen we uiteindelijk weer naar Shooters en t was gezellig. An had een enge oude vent achter d'r aan en toen hij vroeg of ze met hem mee wilde (dit is een speciale versie voor de jongere lezers onder het leespubliek..:)) kwam ze met de geweldige opmerking 'No, I'm standing fine!'. Wederom een klassieker die natuurlijk opgeschreven moet worden, hoewel ze um wel expres zei en wist dat t niet echt normaal engels was. :)

De volgende dag gingen Annemarike en ik over t strand lopen, Jessica ging ook een stukje mee, maar die moest weerres plassen en daarom terug naar huis [ja, interessante informatie voor jullie heh?]..An en ik hebben vervolgens nog een flink stuk gelopen en t was heerlijk! We zagen nog een kite surfer, echt gaaf! Daarna ffies op de bank Mulan gekeken en toen moest ik snel naar huis, want anders kreeg ik natuurlijk weer problemen met de bussen. Eenmaal thuis vroegen ze of ik mee ging naar Fisho's, dit is een hele populaire tent op zondag en ik was er nog nooit geweest en iedereen zegt altijd dat het zo leuk is, dus dat kon ik eigenlijk niet afslaan..Dus ging ik met een hele groep Metro-mensen naar Fisho's. Ontzettend leuke tent, je kan binnen en buiten staan en allemaal bootjes om je heen enzo, echt leuk. Tis bij Marina Mirage en Moes, daar is t Sheraton. Ik heb t ein-de-lijk gezien! :) In Fisho's was er weer een ware Metro-soap. Gelukkig had ik er niet echt wat mee te maken en moest ik alleen naar de verhalen van iedereen luisteren, maar t was weer een groot drama. Heb een uur lang Jess [de duitse dus!] moeten troosten en whatnot..maar goed, toen zij naar huis was enzo was dat allemaal weer opgelost en kon ik ook weer gezellig meedoen met de gezelligheid, haha! Ik vind het wel leuk dat ik alle inside outs van iedereen hoor en Jes en An vinden dat natuurlijk ook leuk, want die horen vervolgens weer alle verhalen van mij. :) En t leukste is dat een van hun klasgenoten ook in de soap speelt. Tja, ik heb jullie nu allen vast nieuwsgierig gemaakt, maar wederom...er zijn jongere lezers, dus de details kan ik momenteel even niet met jullie delen. Als je echt desperate bent moet je maar ffies mailen...hahahaha!

Maar goed, afgelopen week op uni was weer t zelfde als elke week. Behalve dat we een persoonlijkheidstest en een iq test moesten doen voor managing people. Voor degene die t interesseert, maar persoonlijk is t profiel 'teacher' (net als bv oprah en eh, nog meer bekende personen, maar die heb ik niet onthouden, vond t wel leuk om oprah te zijn, haha!) en die iq test, damn nog best moeilijk...vooral in t Engels..En van t rekende bakte ik natuurlijk helemaal niets. Nu kan ik jullie ook niet onthouden wat m'n iq was natuurlijk, dus erop vertrouwende dat jullie niet heel erg gaan lachen...was 117..haha! Gelukkig had m'n boven buurjongen maar een iq van 104, dus toen voelde ik me wel weer wat beter. ;) En als goed excuus..in t nederlands ben ik vast iets beter, haha! Donderdag had Jessica pannenkoeken gebakken en die mee naar school genomen. Hadden ze heel lief ook pannenkoeken voor mij meegenomen! :) Dat was dus erg lekker!!!

Vrijdag moesten An en Jes een opdracht inleveren en om te vieren dat ze klaar waren zouden we daarna bij mij bij t zwembad gaan liggen en lekker wat eten en daarna uit. En echt die ene dag dat we dat plannen...REGENT HET PIJPESTELEN!!! Jes en ik hebben dus de hele middag een beetje duf op de bank gezeten, want je kan echt niets doen hier als t slecht weer is. Alles is tenslotte buiten....Daarna kwamen Annemarike en Janneke ook en toen hebben we heerlijk gegeten. Daarna gingen we naar de basketbalwedstrijd van Griffith, ze speelden tegen hun grootste 'rivalen', dus dat werd spannend. Het was in de middelbare school van Southport en wij als ontwetende Nederlanders stonden dus eerst bij de verkeerde middelbare school, bij de openbare school en de wedstrijd was in de hele dure, particuliere school, haha! Toen we dus bij de andere school aankwamen leek t ook heel rustig, maar net voor de wedstrijd begon kwamen er toch nog heel wat mensen. De mascotte van Bond University [de tegenstanders] was een jongen in een bierblikje outfit, hij moest er dus uitzien als een bierblikje, redelijk bizar..:) Hij had ook de hele tijd een hele vage grijns op z'n gezicht, vond hem nogal eng en vind onze mascotte [een hond] toch echt veel leuker! :) Natuurlijk had Griffith gewonnen en wij konden dus met een gerust hart uit. De cheerleaders van Griffith waren trouwens ook echt geweldig! Ze stonden met z'n vieren aan de zijkant te hupsen en riepen de hele tijd S-C-O-R-E, score, score! Ze waren wel met meer maar wisselden steeds af..blijkbaar was het te vermoeiend om een hele wedstrijd te schreeuwen en hupsen voor hun..Maar goed, na de wedstrijd gingen er gratis bussen terug naar Surfers hadden wij gehoord. Tja, wij als studenten wilden daar natuurlijk maar al te graag gebruik van maken..dus wij in die bus..Wat bleek nou, t was een bus van Bond University, de tegenstanders! Wij hebben ons dus heel stilletjes gehouden terwijl er vele liedjes werden tja..geschreeuwd eigenlijk. Je kon nog gratis een club in en 5 gratis drankjes krijgen met je studentenkaart, maar wij durfden natuurlijk niet onze studentenkaart te laten zien, dus zijn er snel vandoor gegaan toen we dus bus uit waren..:)

De meiden wilden zich nog ffies omkleden, dus na een kleine detour via hun huis gingen we de stad in en echt een super leuk avondje gehad! Onwijs gelachen! Waren ook een aantal mensen uit de klas van An en Jes [die hebben echt een leuke klas! Stukken leuker dan die van mij!!] en het was echt een heel leuk avondje! Brad (zit bij An en Jes in de klas en woont boven mij) was ook mee en dronk niet, dus ik kreeg mooi een lift naar huis. Goed geregeld heh? :)

Zaterdag was ik met Therese en Lou (een Nederlandse jongen die ze van de universiteit kent) naar Harbour Town om ffies te winkelen en ik heb daar twee zeer goede ontdekkingen gedaan. Een tentje waar je een broodje kroket kan eten (!!), nog niet uitgeprobeerd, maar staat natuurlijk op de planning! En een nieuw winkeltje waar we dropjes kunnen kopen, want de andere 'dropjes-winkel' is gesloten...:s Ik had dus een lekker zakje dropjes gekocht en die hebben we 's avonds bij Annemarike heerlijk soldaat gemaakt. :) Omdat we zondag gingen surfen ging ik zaterdag bij An en Jes slapen, jammer genoeg moest Jes zaterdag en zondag werken, dus die hebben we niet zoveel gezien..Maar goed, zaterdagavond kwam Janneke ook naar Annemarike en we hebben echt onwijs gelachen. Janneke kan zo leuk dingen vertellen. :)

Zondag gingen we dus surfen in Currumbin. Na heel wat gedoe om een plank te bemachtigen, vonden we toch een plek waar we planken konden huren en konden we eindelijk het water in. Het was alleen moeilijker dan we hadden verwacht. We hadden natuurlijk geen les en t was echt heel moeilijk! Na een uur klungelen zijn we ffies op t strand gaan liggen om uit te rusten en een beetje te bakken natuurlijk en toen gingen we het nog maar een keertje proberen. Volgens Janneke lag t aan de borden en hoewel ik denk dat t voornamelijk aan onze surfkunsten ligt, moet ik toegeven dat ik t ook wel met haar eens ben. We hadden veeeeel kleinere planken dan de vorige keer en dat is ook veel moeilijker. Janneke d'r bord was ook echt super glad, dus de gleed er gelijk af als ze wilde staan...Na nog flink fanatiek oefenen kon ik uiteindelijk toch wel weer staan, maar het ging echt stukken moeilijker dan de vorige keer! Maar dat mocht de pret niet drukken, ik vind het nog steeds heel gaaf en wil snel weerres een les, want ik kan nog wel wat eh, tips gebruiken..:)

Na t surfen hebben we op elephants rock nog ffies van het uitzicht genoten en daarna lekker een broodje gegeten. Toen ffies naar huis om ons te douchen en om te kleden en daarna gezellig naar Fisho's! Was weer heel erg leuk. Het is daar echt zo leuk! We stonden heerlijk buiten de bootjes te bewonderen en kwamen erachter dat sommige te koop zijn..Dussss...als iemand de drang heeft om te doneren voor onze missie om de mooie boot te kopen, feel free...haha! We zeiden al dat we onze papa's maar ffies moesten vragen, dus pap...ik heb alvast foto's gemaakt, kan je ffies kijken wat je ervan vindt, hahahaha! Grapje!

Vanochtend was er een inspectie op Metro, al onze appartementen worden vandaag en morgen gecontroleerd of ze wel schoon zijn geloof ik en dat soort dingen. Tja, jullie geloven t vast niet, maar ik ben de netste bij ons thuis en degene die altijd aan het schoonmaken is. Vorige week had ik een techniek bedacht, zodat misschien iemand anders een keer zou stofzuigen. Gewoon niet doen en dan zullen ze er wel achterkomen dat het echt niet vanzelf schoon wordt. Ik moest vrijdag de meiden dus aanraden om vooral hun schoenen niet uit te doen, maar het heeft gewerkt. Zaterdagochtend pakte Suzi zowaar de stofzuiger en heeft ze gestofzuigd!!! Ik wilde bijna een foto maken, haha! Was wel kwart over 9 's ochtends, maar heb er maar niets van gezegd...:) Maar goed, vanochtend dus nog ffies snel de keuken schoon gemaakt, want aangezien ik 2 dagen weg was geweest zag dat er niet zo heerlijk schoon uit en daarna heerlijk gaan wandelen. Ik had gehoord dat er een Labrador strand was, dus dat wilde ik met mijn eigen ogen gade slaan...nou, ik was niet echt heel erg onder de indruk. Het is een half uurtje lopen, maar het is alleen de rivier met een klein strookje zand...Lijkt meer op t Twiske ofzo. :) Maar goed, er zit wel een leuk parkje bij en daar heb ik dus nog ffies rond gelopen en je kan Surfers heel leuk zien liggen...Daar ga ik de volgende keer eens proberen heen te lopen, kijken hoe lang dat duurt..:) Ga overigens maar niet in die rivier zwemmen, hadden we t gister nog over...wordt zwaar afgeraden, want er schijnen best veel haaien te zitten. Als ze klein zijn kunnen ze nog door de netten...dan zwemmen ze door die netten en kunnen ze er niet meer uit als ze groter zijn. Zij planten zich vervolgens weer voort en dan komen er nog meer..sommige glippen nog terug door de netten, maar t schijnt niet echt optimaal te zijn...dus nee, daar ga ik niet heen om te zwemmen!!!!

Nu zit ik op school lekker ffies te internetten voor ik wat voor school ga doen. Ow, nog ffies wat rechtzetten. Janneke denkt dat jullie wel een heel raar beeld van haar moeten hebben na m'n vorige berichtje, omdat ik zei dat ze met d'r grote mond tegen de surfleraar zei dat er geen golven waren en door d'r geweldige uitspraken, maarre...ze is helemaal niet raar hoor! Ze is juist heel normaal en heel lief...en je kan onwijs met d'r lachen! Zo, is dat ook weer goed...zo beter Janneke? :) :)

Ow mam, wilde nog ffies zeggen dat ik het heeeel leuk vond om je gister ffies te spreken! Had zoveel te vertellen dat jij niet echt veel kon vertellen, sorry! Maar tis hier dan ook zo leuk en t was zo lang geleden dat ik je gesproken had! Thanks voor je telefoontje! Enne, Saar..vond t ook suuuper leuk om jou weer ffies te spreken!! Doen we vaker! Voor de rest, als ik een keer bij een postkantoor ben ga ik een goedkoop bellen kaart kopen, dus dan kan ik jullie ook een keertje bellen! :)

Verder nog ffies enige felicitaties...Fleur..happy belated birthday! Ik hoop dat je een leuke dagje hebt gehad! En voor haar fam die dit leest..nog gefeliciteerd met Fleur! :) En Carolien..Alvast gefeliciteerd! Ik hoop dat je een super leuk dagje hebt! Geniet ervan! Pfoej, 18..je wordt oud! :p

En de rest...blijf vooral mailen en berichtjes achterlaten enzo...dat vind ik heeeel leuk! :)

Tis alweer een heel verhaal, dus ik zal maar weerres stoppen..anders hou ik jullie allemaal te lang van jullie werk af, want volgens mij lezen velen dit tijdens t werk..of wanneer ze eigenlijk dingen voor school zouden moeten doen..dus hupsakeeee, weer aan de slag!!!

Ik mis jullie allemaal, maar tot spreeks weer!!

Hele dikke kussen,

Bieb!


Berichtje voor Opa:
Lieve Opie,
Omdat alle andere berichtjes te lang voor jou zijn, een speciaal kort berichtje. Bedankt voor jou berichtje, vond ik heel leuk! Hier gaat alles goed! Heerlijk weer en de studie is ook leuk. Ik heb leuke vakken en moet nu ook wel wat meer doen. Hoop dat alles goed gaat met jou! Ik mis je heeeeel erg! Love you!
Dikke kussen,
Bieb

Enne, Omie...jou mis ik natuurlijk ook heel erg hoor! Maar ik dacht dat jij de lange berichtjes wel kon lezen. :) Zit je ook nog eens achter die computer heh? Gaat het weer een beetje beter met je? Heb nu al zin in ouderwets winkelen en kopjes thee volgend jaar! Mis je en love you lots! Kus, Jaantje :)

  • 03 April 2006 - 11:16

    Marlous:

    he doos, alles goed daar zie ik. Ik heb geen tijd om t allemaal te lezen, want ik heb maar 40minuten pauze. Dus ik lees de rst later wel. Wou alleen wel even gauw hallo zeggen, dus bij deze. Oke, moet gaan. Tot gauw. x

  • 03 April 2006 - 13:11

    Marjolein:

    Heeyy!
    Alles gaat nog steeds goed zo te zien! maar ik dat mailtje bedoelde ik wel de oostkust... maar ja blond he dus schrijf het verkeerde op :P hahaha maar zit vol spanning te w88 totdat je over die soap verteld:P hahaha zal wel weer een heel verhaal zijn! maar ga er weer vandoor ga ff sporten :) was vanmiddag lekker vrij, moest naar de tandarts :S altijd leuk he! haha had gelukkig geen gaatjes.
    Maar spreek je snel weer
    kus marjolein

  • 03 April 2006 - 13:34

    Brenda:

    He Bieb!
    Eindelijk een berichtje van mij, Ik heb wel al je verhalen gelezen maar nopg nooit gereageerd SORRY! Zo te lezen vermaak je je daar prima en dat kan natuurlijk ook bijna niet anders! Heel veel leuke dingen en af en toe een beetje studeren ;-). Ook leuk dat je al zoveel mensen hebt ontmoet waar je het goed mee kunt vinden (op sommige na dan!)
    Zaterdag was het feestje van Fleur was erg gezellig!Waren leuke mensen en ze had lekkere hapjes gehad, 25 jaar alweer haha!!!
    Nou veel plezier nog daar en ik laat wel weer wat horen
    Dikke kus!
    Brenda

  • 03 April 2006 - 14:39

    Fleur:

    Hi lieve Bib,

    Thanks voor je leuke e-card! Mijn verjaardag was erg gezellig. Zaterdag was het feestje voor mijn vriendinnen en om 0.00 uur hebben ze voor me gezongen en knalde de kurk van de champagne! Gister kwam mijn familie en mijn moeder had een chocoladetaart in de vorm van een 2 gemaakt en Mir een slagroomtaart in de vorm van een 5! Heel erg leuk en ook lekker, zelfs 25 kaarsjes om uit te blazen... Goed van je dat je een borrel op me hebt gedronken, heb ik ook gedaan ;-)
    Erg leuk om te lezen wat je allemaal gedaan hebt!

    Dikke kus

  • 03 April 2006 - 21:22

    Nicole:

    Hej Bieb, wat een verhalen allemaal...toch wel n btje jaloers hor! Maaaar ik heb vandaag m'n scriptie ingeleverd...eindelijk en ben aangenomen bij X-travel als reisleider dus dat beloofd ook een mooie zomer te worden ;) Have fun en hou ons op de hoogte X

  • 04 April 2006 - 02:23

    Jessica:

    Lieve Bibi,
    Ik wil je even bedanken voor mijn afschildering als zeikerd! Onthoud wel dat ik deze week inspiratie ga opdoen voor mijn nieuwe verhaal..

  • 04 April 2006 - 09:05

    Bieb:

    Lieve Jes,
    Wanneer heb ik je afgeschilderd als zeikerd? Want je weet heus wel dat ik je lief vindt! :) Nu ben ik benieuwd naar jou verhalen over mij, hihi! Kusje

  • 04 April 2006 - 13:41

    Annemiek:

    Ik heb maar een vrije dag genomen om me op de hoogte te stellen van de wederwaardigheden van mijn dochter. Ik plan het volgende week bij de uitgever langs te brengen zodat we tot publicatie over kunnen gaan van 'De avonturen van Beeeeeebs!'
    Ik begrijp van de familie namelijk dat ze nogal zenuwachtig worden als de lappen tekst meer dan vijftig meter beslaan en je haalt gemiddeld toch best wel een kleine honderd meter dacht ik zo. Je vader loopt voorop in de rij van 'oooohhhhh wat veel woorden'-parade. Je ziet dat hij ook als eerste in de vituele pen klimt om zijn visie op je avonturen te geven.
    :):) Zo dat hebben we tenminste ook gezegd.
    Ik vind het wel leuk hoor, die uitgebreide verhalen. 't Is fijn te weten dat iemand in de familie nog iets meemaakt. 't Kost wat, maar dan heb je ook iets, zal ik maar zeggen.
    OK, OK ik zal stoppen met je in de maling te nemen!
    Ik ben inderdaad aan het werk (nu ff niet dus..) maar na een paar dagen op een persreis geweest te zijn en dag en nacht gewerkt te hebben, mag je wel even een moment van 'nu ff niet, ja!' hebben.
    Ik ben gisteren voor het eerst in ruim een week naar de sportschool geweest en was gebroken. Zo moe was ik van al dat gereis! Mijn leven is hard en ik ben nu officieel een dagje ouder.
    Moet ook nodig voor mijn gvb gaan oefenen. Ik wil perse dit seizoen een volleerd golfer worden, zodat ik straks overal terecht kan als ik tenminste ooit wat vrije tijd ga krijgen.
    Oh, en wat dat schoonmaken betreft, ik weet hoe je je voelt. Ik kom na een week thuis en je vader heeft nog niet een washandje in de wasmachine gedaan. De luie viespeuk. Hij vindt dat allemaal niet zo nodig. Volgende keer pas ik jouw tactiek toe en ga ik bij thuiskomst de boel nog eens een week laten stinken!
    Nou, ik ga maar weer eens aan het werk. De Volkskrant en Het Parool gaan een persreis naar Dublin maken! En dat is al a.s. vrijdag. Dan heb ik op korte termijn nog het AD (Algemeen Dagblad voor als je het vergeten was) en het blad Reizen. En zo kan ik nog wel even doorgaan....
    Maar dat zal ik niet doen. Was heerlijk om weer even je stem te horen en ik mis je wel heel erg en al schrijft-ie het niet, je vader denkt ook veel aan je! Maar mischien wel als je met m msnt.
    DOeiiiiiei, kuzzies
    mam

  • 04 April 2006 - 14:51

    Carolien:

    Hey Bibi,
    Dankjewel voor voor je lieve kaartje!!
    Haha voel me nog niet zo oud hoor, maar zal niet zo lang duren denk, want over een kwartiertje zit ik achter het stuur!!:D
    Heb dr erg veel zin in, maar heb wel alvast iedereen gewaarschuwd, je weet maar nooit hè!!;)
    Zaterdag komt de familie gezellig, dus zal wel even regelen dat iedereen dan ook hardstikke lief voor me doet!:p
    Maar hoe gaat het verder met jou? Nog een beetje druk met studeren of ben je heerlijk van het mooie weer aan het genieten?
    Maar ben natuurlijk ook wel benieuwd naar je soap-verhaal, behoor nu zeker niet meer tot de jonge lezers, nu jij me al oud genoemd heb!;)
    Ga nu weer stoppen, het is inmiddels al bijna tijd om te gaan!:)
    Spreek je snel weer,
    Dikke kus Carolien

  • 07 April 2006 - 13:47

    Loes:

    Hoi Bieb,

    Dankjewel voor je felicitatie met Fleurs verjaardag. Goed dat je daar in het verre Australie toch aan had gedacht!!
    Je moet er echt even voor gaan zitten om al jouw belevenissen te lezen, het is zoveel!! Ben vooral erg jaoers op het mooie weer,ook al hebben jullie daar toch ook wel eens regen die de plannen in de war stuurt. Kan je niet wat warmte deze kant opsturen? Jij hebt het maar over surfen e.d. en wij lopen nog steeds in onze winterjas!
    Veel plezier en groetjes, ook van Henk,

    liefs, Loes

  • 07 April 2006 - 15:48

    Hilary:

    Hi BiBi,
    Don't know if you'll get this message as l don't understand a word of dutch but hope all is well and probably well settled...kids are great and looking forward to the summer actually l'll have to go but l'll be in touch (short and sweet)!

  • 10 April 2006 - 02:39

    Janneke:

    Ik ben erg tevreden... Dank je, maar je bent wel vergeten te vertellen dat je heel veel nieuwe vrienden hebt gemaakt... Donna, Brody, Samuel etc en dat we woensdag BITTERBALLEN gaan eten MMMmmm
    Doei

  • 11 April 2006 - 10:13

    Annemiek:

    Lekker zeg, zie ik at je allemaal vrienden hebt gemaakt en ik weet van niets! 't Is maar goed dat je vriendinnen hebt daar Down Under die ons op de naakte waarheid wijzen dat je maar de helft van alles wat je meemaakt opschrijft. Wat zou daar de reden voor zijn?
    Ik heb er geen bezwaar tegen om 2 vrije dagen op te nemen om je berichten te lezen. Als we dan toch bezig zijn!
    En wanneer kunnen we nieuwe plaatjes verwachten? Ik houd van plaatjes. Vooral als mijn kind er op staat.
    Dag meisje,
    luv u

  • 17 April 2006 - 14:09

    Jeffrey:

    Hoi Bieb,
    We hebben je lange brief ontvangen. Er is een antwoordbrief in de maak, nog even geduld.
    Hoe is het met Pasen down under? Hier begint het eindelijk lente te worden. Gisteren waren opa en oma, tante Rietje en oma Liesje hier, gezellig. Lekker in de tuin gezeten en vandaag ook nog gefietst. Over twee weken vakantie. Amy gaat twee dagen naar een voetbalkamp, wie had dat nou ooit gedacht!
    Love and kisses, van ons allen,
    Jeffrey

  • 21 April 2006 - 03:43

    Annemarike:

    Nog ff een keertje thanx voor de lieve knuffel en het lieve kaartje! Enne...we gaan er morgenavond even een mooi partijtje van maken! Neem je je zwem- en slaapspullen mee? Veel liefs en kus

    P.S. ook lief dat je wel ff vermeld hebt dat de 'I'm standing fine' een bewuste uitspraak was (die overigens wel hielp!)

  • 22 April 2006 - 18:43

    Hanane:

    ik hoeh

  • 09 Mei 2006 - 12:28

    Jjjjjjjjjjjjjjjjjjj:

    hallo ik heb msn ik ik heb nog maar een paar wilen jullie in een berigje je msn zetten

  • 17 Mei 2006 - 21:56

    Petra (moeder Van Bibi Van Harskamp):

    Hoi Bibi, Ik heb al die lange berichten nog niet gelezen, maar ik zet je onder de favorieten! Ik zoek al weken naar jouw site(jouw vader had het me uitgelegd, maar omdat we allebei zulke "goede computerhelden" zijn, kon ik het echt niet vinden!)

    Als ik heel veel tijd heb ga ik alles even lekker lezen. Succes en geniet ervan, maar daar hoef ik geloof ik niet over in te zitten?

  • 22 Mei 2006 - 10:59

    SS:

    pff had nie ged8 dat jullie zo dom waren

  • 22 Mei 2006 - 10:59

    SS:

    pff had nie ged8 dat jullie zo dom waren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2007

Weer thuis..

08 Januari 2007

Home Sweet Home!

23 December 2006

Zand en zonnestralen

13 December 2006

Living it up in Ozzie

28 November 2006

Master of Business!
Bibi

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 93329

Voorgaande reizen:

10 Februari 2006 - 11 Februari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: