long time, no see... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bibi Steen - WaarBenJij.nu long time, no see... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bibi Steen - WaarBenJij.nu

long time, no see...

Door: Bieb

Blijf op de hoogte en volg Bibi

15 Mei 2006 | Australië, Sydney

Hey lieve allemaal!!

Hoe gaat het daar aan de andere kant van de evenaar? Of zeg maar gerust de andere kant van de wereld?? Hier gaat alles nog steeds prima! Ik kreeg nogal wat klachten dat ik al zolang geen berichtje had achter gelaten en An&Jes waren druk bezig met berichtjes, dus ik dacht..Ik moet ze voor zijn! En aangezien ik vroeg op school ben om m'n opdracht in te leveren, gaat dat lukken en staat m'n berichtje er strax eerder op dan die van An&Jes, gnagnagna! :)

Maar goed, wanneer had ik ook alweer voor het laatst geschreven? Volgens mij wel een hele tijd geleden heh? Sorry! Maar tis momenteel een beetje druk, druk, druk met school. Ik moet vier opdrachten inleveren, dus elke keer als ik achter de computer zit moet ik aan die opdrachten. Ik word dus inmiddels steeds maar witter en witter en m'n ogen worden ook steeds een stukje vierkanter, omdat ik elke keer binnen achter de computer zit. (An&Jes, strax kunnen we onszelf ook Bob noemen, aangezien de andere Bob nu weg is..:)) Maaaaarrrr, ik heb wel m'n persoonlijk record gebroken met de langste schooldag. Vrijdag heb ik namelijk van 8 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds op school gezeten. Eerst ons marketing plan en toen die ingeleverd was aan Tourism Management. Maar die zijn beide ingeleverd en nu nog maar 2 opdrachten te gaan. Dat geeft ook wel weer een goed gevoel.

Maar om het verhaal eventjes in chronologische volgorde te laten lopen, zal ik nu verder gaan waar ik was gebleven...Die week was gewoon weer een week op school (denk ik, ik weet t al niet meer zo goed!), maar die zondag vierden wij KONINGINNEDAG!!!! Ja, jullie vierden het misschien een dag eerder, mij wij hielden het mooi op de officiele dag. :) Helaas, regende het wel..maar dat is natuurlijk volgens Nederlandse traditie en dat gaf ons nog meer het 'thuis' gevoel. :) Het was bij Janneke en Aike thuis en zij hadden samen met Emma en Johanna een leuk feestje georganiseerd. Het zou een barbie worden, maar ivm het weer waren we hebben we het grootste gedeelte van de tijd binnen door gebracht. :) Er waren oranje vlaggetjes en ballonnen en zelfs Nederlandse hapjes! Zo hebben we heerlijk genoten van bitterballen en er waren ook dropjes en stroopwafels aanwezig. Dat was dus opzich al een feest!! We waren allemaal in het oranje en zelfs de niet-Nederlanders hadden de moeite gedaan om oranje t-shirts achter uit hun kast te toveren. Het feestje was zeer geslaagd, met Andre Hazes en Ciske de Rat op de achtergrond en een drankje en hapje en natuurlijk leuke mensen. :) Zelfs het weer liet zich nog eventjes van z'n goede kant zien, zodat we toch nog konden bbq'en! En geloof het of niet, maar Aike heeft het voor elkaar gekregen om een Nederlandse vlag op het voorhoofd van een Duitse jongen te zetten!! Vervolgens gingen we Surfers in om daar het feestje voort te zetten. Het is een kwartiertje lopen en toen klonk dan ook het hoogste lied..hup, holland hup en de rest van het voetbal repetoire kwam voorbij..zelfs 'schade deutschland alles ist vorbei!' Tja, we zitten al in de WK stemming heh? :) Eenmaal in Surfers trokken we de aandacht in onze oranje kleding en iedereen wilde weten wat de reden was voor deze outfits. In een kroeg kregen we zelfs een gratis rondje shotjes van de manager omdat hij het zo leuk vond. :) Na een geslaagde avond (naja..meer dag, haha!), gingen we niet te laat naar huis, want wij hadden dinsdag een tentamen!

Jaja, m'n eerste tentamen. Zaterdag had ik dus niets gedaan en me de hele dag op m'n kamer opgesloten om te leren. :) Gelukkig met succes, want ik heb m'n eerste tentamen gehaald! Ow, verder om nog ffies op te scheppen....ik heb ook m'n eerste twee assignments gehaald...19.5 out of 20 voor Special Interest Tourism en 20 out of 20 voor Tourism Management. Nu moet ik wel toegeven dat t niet de moeilijkste opdrachten waren en dat degene die ik nu moet inleveren een stuk lastiger zijn, maar heb ik voor 2 vakken toch weer een groot deel van m'n cijfer binnen. :) Nu maar hopen dat de rest ook goed gaat heh?

Vorige week ging ik op vrijdagavond uit met An en haar buren, omdat die terug naar Melbourne gingen..Toen wij daar eenmaal aankwamen [ze zaten in de SurfClub, haha!] waren zij al eh, lichtelijk aangeschoten...om het zachtjes uit te drukken. Dus wij dachten al, hellup..hebben wij dit. Maar goed, daar een drankje met hun gedaan en toen nog naar een club geweest en ik moet toegeven..An en ik hebben het die avond uiteindelijk toch gezellig gehad, haha! Ik had geen stem en onwijze oorpijn, dus kon niet veel zeggen en slecht horen met m'n ene oor, maar dat mocht de pret niet drukken natuurlijk en aangezien de muziek erg leuk was, hebben we leuk gedanst. Zaterdag voornamelijk op de bang gelegen, omdat ik toch echt wel ziek was. Ja, moes...ik weet dat jij nu gaat zeggen van de drank, maar ik kan je vertellen dat het gewoon echt griep ofzo was, haha! (ivm omstandigheden kon ik natuurlijk niet echt drinken..)

Annemarike was maandag jarig, maar aangezien dat niet zo'n leuke dag is om je verjaardag te vieren gingen we er zondag een leuk dagje van maken. Jes en ik wilden al heel lang graag een keertje naar Currumbin Wildlife Sanctuary en nu ging het er toch echt van komen! :) We gingen met An [ja, duh...t feestvarken - en An, alleen als t eh, gezegde! Ben het niet eens met jou benadering op je site!!!!], Jes, An d'r moeder, Ulla en ikke. Ulla is trouwens een Deens meisje die bij ons in de klas zit. Nja, eigenlijk zit ze bij An&Jes (sport specialisatie) in de klas, maar ik vind hun klas zoveel leuker, dat ik gewoon ffies zeg dat het ook mijn klas is, haha! Anyhow, eindelijk zouden we dan een koala vast houden en allemaal andere Australische beesten van dichtbij bekijken! En die koala's zijn zooooo lief!!! Ze slapen echt onwijs veel, maar de koala's waar wij mee op de foto gingen waren zowaar wakker. En ze zijn ZACHT! Het was echt super leuk! Ookal was het maar heel kort..:) Maar goed, foto's van mij en een koala volgen dus nog. :) Verder heb ik nu ook een echte wombat gezien, ik heb er namelijk wel een knuffel van, maar dat is toch niet hetzelfde heh? Wij dachten overigens dat het een tazmanian devil was, aangezien er bordjes in de buurt stonden met tazmanian devil, maar het bleek dus een wombat te zijn. Tja, wij zijn geen Australiers, dus dat soort dingen gebeuren dan heh? :) Verder uiteindelijk toch ook een Tazmanian devil te zien, maar die zag er echt niet zo duivels uit moet ik zeggen. Hij lag heel schattig opgerold in een holle boomstam te sudderen. (zoals Bert, en Nienke dus ook, dat altijd zo mooi zeiden, hihi) Verder nog possums, dingo's, vogels, een super grote krokodil en reptielen (die je bij ons zelfs in de dierentuin niet tegen komt) gezien. En aan het eind gingen we nog naar het kangaroe gedeelte. Alle kanga's hupsen daar rond, zoals kanga en roe doen en je loopt gewoon tussen ze door. En het leukste was nog, we konden ze ook voeren! Jes was er 2 tegelijk aan het voeren, maar toen begonnen ze een beetje gek te doen en eentje greep Jes aan d'r horloge enzo. Tja, het is zo'n verhaal van 'je had erbij moeten zijn', maar als ik m'n foto's online zet, begrijpen jullie wel waarom het grappig was. :) Er waren trouwens ook suuuuper grote kangaroe's en eentje met een babytje! En die kwam met z'n koppie uit de buidel, zoooo schattig! Het was echt suuuper leuk en ben heel blij met m'n foto van mij en 'mijn koala'. (ow, nog eventjes ter informatie, ze heette Paris, hihi)

Na Currumbin gingen we nog ffies naar An en Jes en daarna gingen we uiteten bij Alfresco's. Janneke had het er altijd over hoe geweldig lekker je daar kan eten, maar tot nu toe was ik er alleen nog maar langs gelopen. :) Behalve ons groepje van overdag kwamen Janneke, Aike en Karin ons ook nog verblijden met hun gezelschap, dus het was een gezellige boel. Ik kon ivm m'n zere keel niet echt eten, maar ik had een pasta en die was echt zooooo lekker! Wij gingen in het Nederlands voor An zingen en toen heeft Ulla nog een super leuk Deens verjaardagsliedje gezongen. Was erg grappig! Vervolgens zette de eigenaar ook nog 'Happy Birthday to you' op en kreeg An een stukje tiramisu met sterretjes erin. Ik mocht 's avonds wederom bij Annemarike en Jessica blijven slapen..ik hoor daar inmiddels bijna bij het meubilair! Maar thanks meiden, vind het altijd erg gezellig!!!! :) De volgende dag was An dus echt jarig en hadden Jes en d'r moeder voor een versierde kamer en een gezellig ontbijt gezorgd. Was heel erg leuk! Daarna moesten we helaas naar school en de rest van die week heb ik ook heeeel veel tijd op school door gebracht om vervolgens af te sluiten met m'n record dag op vrijdag zoals ik aan het begin van m'n verhaaltje schreef. (weten jullie het nog of is m'n verhaal weer te lang?:p)

Van het weekend wilde ik eerst niets doen, maar nadat ik zaterdag ook weer bijna een hele dag op uni had gezeten moest ik toch wat ontspanning hebben, want anders had ik de artikelen en alles denk ik door de kamer [of de bibliotheek..] gegooid, haha! Janneke had d'r opdracht gehaald waarmee ik haar had geholpen de dag dat Pim aankwam en dat besloten we dus maar te vieren. Ik ging eerst naar Annemarike [helaas moest Jes ook dit weekend weer werken...:(] en daarna gingen we samen Surfers in. Na ontzettend gelachen te hebben in Shooters smste Janneke dat ze in Melba's waren, dus wij daarheen. Het was daar zooo ontzettend druk en heet, dat we het al snel niet meer zo tof vonden daar. Toen liet iemand ook nog een glas vallen en aangezien Janneke slippertjes aan had, zat dat glas allemaal op d'r voet. Dat was voor Janneke dus het teken dat ze weg moest. Uiteindelijk gingen we nog ffies naar de Ierse pub en dat was erg rustig, maar als je met Janneke bent maakt dat niet uit. Je kant toch wel lachen. :) En nee Janneke, nu bedoel ik niet dat je de clown bent ofzo. Zie het maar als een compliment, dat je een leuke meid bent. :) Maar goed, daar bleek dat ik niet het enige verwende nestje bent wiens papa haar van een lening voorziet. :) Dus hebben we op onze drie papa's geproost, papa's bedankt!!!! :)

Daarna weer bij An en Jes geslapen..om nog even te benadrukken hoe vaak ik daar ben en hoe lief ze voor me zijn: Mijn slaapzak ligt inmiddels gewoon daar ipv dat ik hem elke keer meeneem, Jes heeft kussens voor me gekocht en vindt dat ik daar ook maar een tandenborstel neer moet zetten, haha! Gister verder een beetje rustig aan gedaan. Therese en ik gingen samen 'moederdag vieren'. (mam, nog fijne moederdag gewenst heh? hihi!) Tja, soms zorg ik voor Therese en visa versa, dus wij vonden het een goed excuus om voor het eerst de chinees bij ons op Metro uit te proberen. Moet dus ffies zeggen dat sinds ik hier ben, ik 1 keertje pizza heb gehaald en gister voor het eerst de chinees uit heb geprobeerd. Wauw, was echt de moeite waard!!! Je betaalt maar 9.50 dollar en ik denk dat ik er nog wel 2 dagen van kan eten! Het is een chinees en thai en 'to remember the good times at the Twomeys' had ik voor een thai green curry genomen. Heeeeerlijk! :) Daarna was Love Actually op tv, dus die hebben we gezellig samen gekeken. Omdat er altijd wel iemand langs komt en t dan eeuwen duurt voordat die weer weg gaan, hadden we voor een keertje de deur en luxaflex dicht gedaan, dus het was een heerlijk rustig avondje. Beetje jammer alleen van al die reclames hier, dan denken jullie dat er in Nederland veel reclames zijn. Damn, hier is het echt niet normaal meer!!! De film begon om half 9 en om kwart over 11 was ie af en zo lang is love actually niet hoor!

Maar goed, was dus een heerlijk relaxed avondje en ik kan er nu dus weer flink tegenaan voor school. Dat ga ik nu dus ook maar doen. Ik heb net m'n groepsopdracht ingeleverd en dan ga ik nu weer aan de volgende. Wat een feest heh? :) Maar nog ffies bikkelen en dan is het hele opdrachten gebeuren weer voorbij. Dan alleen nog de examens en dan een maand vrij!! Dat is al over iets meer dan een maand, de tijd vliegt echt! Is er alweer een semester voorbij en ben ik dus al op de helft!

Nou, zoals jullie kunnen lezen heb ik het hier nog prima naar m'n zin en geniet ik heeeel erg. Maarre, dat neemt niet weg dat ik jullie niet mis hoor!!!!

Saarie, nog een keertje heeeeel erg bedankt voor je pakketje! Super lief en natuurlijk heel erg lekker! En gefeliciteerd met je huisje, het ziet er heel mooi uit! Ik mis je zo...zou je huisje ook wel in het echt willen zien!!!! Ow, en natuurlijk groetjes aan Sven en aan je mama! Ik zal snel weer post sturen, nu naar je nieuwe adres!! Die moet ik ook maar snel uit m'n hoofd leren! Maar geniet ervan meis!

Mam, de oranje zonnebril deed het heel erg goed op het feestje, iedereen vond um geweldig, thanks! :) En leuk dat je belde, ook jou mis ik natuurlijk! En papa ook, geef je hem een kus van mij? Enne, hoe was Spanje en Ierland??

Oma, ik weet niet of je inmiddels weer internet hebt (wil anders iemand het ffies zeggen?), maar bedankt voor het bellen! Ik vond het heel fijn om eventjes je stem te horen en ik mis jou en opa super!!! Sterkte ook de komende tijd...ik denk aan jullie!

Zusje, hoe gaat t? Bijna jarig zeg! Word je ECHT oud, haha! Vind t echt jammer dat ik er dit jaar niet bij kan zijn, want was toch wel leuk dat ik de afgelopen jaren in Ierland was om je bday met je te vieren! Maar ik zal aan je denken en je natuurlijk ffies bellen! Ik mis je heeeeeeel erg!! Enne, Noosa willen we wel graag hoor! :)

Inlaw, hope Mar will show this, but hope you had a good bday and congrats that u'r gonna be a godfather!!!!! Thats so cool!!! :) Hope you're well, take care..and mind my sis will ya? :p

Stach, Jeff, Amy & Joan, er komt snel post aan hoor! Ik heb het alleen zo druk dat het niet echt opschiet, sorry! Maar ik denk wel aan jullie hoor! En Joanie, thanks voor je lieve brief/envelop! :) Love and miss you all!

Mars&Hil, alles goed? Ik zal jullie ook snel weer post sturen en een email! Niet te hard werken heh?

En de van Beekjes in Maassluis, leuke verjaardagen gehad allemaal?? Thanks voor het Marco Borsato liedje over de email Mar! Erg leuk! :)

Steentjes in Almere (als jullie dit lezen..), alvast gefeliciteerd Erik! En leuk om ffies met je te msnen Svennie! Alles goed met jullie allemaal?

Gwenn, van de week komt dat meisje waarvan jou moeder haar moeder kent [ofzo] naar Surfers, dus ik ben benieuwd. Heb in ieder geval gezegd dat ik met ze ga afspreken.

Dais, nog maar ffies bikkelen dus voor je afstudeer opdracht en dan heerlijk klaar! Zet um op, komt vast goed!! Heb er het volste vertrouwen in! :)

Wout, Dennis & Rutger, ik weet eigenlijk niet of jullie dit wel lezen, maar alles goed? Niet teveel uitgaan en drinken heh? En Dennis, thanks voor je berichtje! Heel lief! :) Rutger, leef jij nog? :p

Maart, hoe gaat het met jou? Hoop dat alles goed gaat! Groetjes aan Marcel!

Hilary, don't know if you'll read this, since you probably think I forgot bout leaving a message for you, but it just takes a while with me, haha! Hope the kids are well, still miss them lots, but was great to see my mams photos of them!! Hope Davids bday will be good! Take care! Miss you all and talk soon!

Kim, just wanted to leave you a message too, cause I miss you so, so much!!! Hope you're well, will you give all my love to your mam&dad? I will send you a letter soon, started to write one, but not much progress cause I'm so busy. Oh, and if I send you something for someone else too, could you perhaps deliver that then??? :) And how's Ailise?? Hope all is good with you and Terry. I will ring you as soon as I get an international calling card! Miss you lots hun.....

Nic en de andere meiden van de mini, hoe gaat het met de scripties?? Houden jullie me op de hoogte als jullie wat horen enzo? Wil natuurlijk wel weten wanneer jullie afgestudeerd zijn! Hoop dat alles goed met jullie gaat!!!!

Ehm, ik wist niet dat ik zoveel mensen wat persoonlijks wilde vertellen, jeetje..wat een verhaal! En ik hoop nu dus ook maar dat ik niemand vergeten ben!!! Ow...

Jessica, Annemarike en Janneke, aangezien jullie dit ook meestal lezen. Thanks for everything! Ben heeeel blij met jullie als vriendinnetjes hier!! Thanks.....Enne, staan er geen gekke en foute dingen aan? Aangezien we allemaal andere versies van onze verhalen hebben, hihi! Tot eh, straks waarschijnlijk! Doen we weer koffie? [thee voor mij dus...]

En voor iedereen, thanks voor alle berichtjes op m'n site, smsjes, mailtjes, kaartjes. Het is elke keer weer fijn om van jullie te horen! Want ookal heb ik het hier super druk, ik mis jullie toch ook heel erg en denk heel vaak aan jullie!

Nou, tot het volgende bericht! Ik zal deze keer iets sneller zijn, zodat het verhaal niet zo lang is! (kreeg enige 'klachten' vorige keer dat m'n bericht zo lang was, haha!) Tot spreeks!

Hele dikke kussen,

Bieb!

PS Na nog ffies met de meiden over onze laatste berichtjes te hebben gepraat en na nog ffies hun sites te lezen, bedacht ik me dat ik wat was vergeten. Onze wine&dinner club!! Daar had ik de vorige keer wel al over verteld, maar vorige week vrijdag hadden we echt een succes! Ten eerste waren er maar drie leden aanwezig. (Ow, en Pien..ons gastlid) We zouden een heeeerlijke ovenschotel maken, nou die was niet zo heerlijk als verwacht. Het was meer soep, met rauwe aardappels en broccoli&gehakt. Opzich was de smaak wel lekker, maar de saus was niet ingedikt en de aardappels waren niet gaar geworden...Gelukkig hadden we afgelopen woensdag een herkansing en toen heeft Karin een heerlijke vegatarische lasagne gemaakt (zij is dan ook vegatarisch). En zelfs ik als op en top carnivoor vond dat heel erg lekker, haha! En daarna heerlijk prison break en ER kijken, dus was een geslaagd avondje. Deze week staat er geloof ik Indische nasi en gehaktballetjes met sate saus op de planning. Dat was Janneke d'r plan, want die d'r vader is Indonesisch. :) Ze doet de sate saus apart, want die lusten Jes en ik natuurlijk weer niet, haha! Janneke had vorige week al bedacht dat we maar een excel spreadsheet moeten maken met alles erin wat wij niet lusten. De lijst die wij hebben groeit gestaag, tis echt niet te geloven. Maar er staan dan ook heeeele rare dingen op. :) Ow, en woensdag zal ik dooooodstil zijn tijdens prison break Jan, mij hoor je niet. :)

Verder wilde ik ook nog ffies meedelen dat ik heeeeeeeeeeel veel trek in vla heb en er zondagochtend geloof ik wel 3 keer over heb gedroomd! En een broodje met pure Venz hagelslag zou er ook zeker wel goed ingaan. Maar ja, die droom laat nog 8 maanden op zich wachten denk ik, want de custard hier is toch echt niet t zelfde als vla.......En ipv hagelslag heb ik de pasta weer uitgevonden, net zo ongezond! Maar ik mis ook de gekookte worst die papa elke zaterdagochtend voor me meeneemt!! Op een heel erg vers wit tijgerbroodje die hij dan ook net heeft gekocht, mmmmm....Dus als ik terug kom pap..:) Ja, t duurt nog wel ffies, maar kan je het in je agenda zetten. :)

Nou, thanks to Jessica en Annemarike een dus nog iets langer verhaal, maar ik had jullie ons wine and dinner club verhaal toch niet willen onthouden. Hoewel dat vast weer een situatie van 'daar had je bij moeten zijn' is. :)

Ow, net ook nog een lijstje gemaakt wat we hier allemaal nog willen doen en hij is redelijk lang geworden..dan komen er misschien ook nog wat interessante verhalen voor jullie op de site, behalve de ontwikkelingen aan deze nu al zo oude vertrouwde goudkust....We hebben ook al een naam voor onze soap hier bedacht: "Golden Paradise". Ik heb de prachtige naam Donna gekregen, vonden ze wel bij me passen. En bedankt! Maar goed, eerst was het geloof ik Kelly, dus een hele vooruitgang heh? :) Ik probeer me de namen van de anderen te herinneren, maar ik weet het zowaar al niet meer. Meiden, fris m'n geheugen ffies op! :)

Volgende keer dus meer intriges en ontwikkelingen in "Golden Paradise". En tot dan....oogjes dicht en snaveltjes toe...

Nog meer dikke kussen en knuffels,

Bieb!

• 15 Mei 2006 - 02:18

Jessica:

Gefeliciteerd, je bent de eerste! Wel leuk om er een soort competitie van te maken, houdt het spannend. Verder niks raars en jij bent ook lief! Werk nog aan de tandenborstel..

• 15 Mei 2006 - 02:55

An:

Wist nietd dat je zo 'competitive' ingesteld was maar ik geef het toe: you beat me to it. Jouw verhaal stond er eerder op! Maar ik ben nu wel de eerste met een berichtje!!
    Ik val in herhaling maar zeg het toch nog maar een keer: je bent altijd welkom als loge! En straks doen we wel ff koffie (en thee met melk!)
    Liefs

• 15 Mei 2006 - 02:56

An:

Oh, toch niet goed gekeken..nu was Jes eerder dan ik met het berichtje! Gaat hier iets niet goed...

• 15 Mei 2006 - 14:46

Nic:

Hej Bieb, stoere verhalen weer wederom, ik lees je berichtjes altijd trouw hor! Heb gister eindelijk, na 7 weken bericht van Vega gehad dat mijn scriptie nog niet helemaal goedgekeurd was moet dus weer aan de bak. Ga morgen op trainingsweek voor Xtravel, hor ik waar ik heen ga en wanneer ik weg moet. Spannend dus! Zodra ik wat meer weet laat ik het je ofcourse weten!

X Nic

• 16 Mei 2006 - 07:21

Marjolein:

Hoihoi!!!
    allex gaat nog steeds goed hoor aan onze kant van de evenaar :) hahaha vant weekend kaartjes besteld voor marco borsato:) ga 26 okt. heb er nou al zin in!!! moet wel in het rood ernaar toe zag ik op de site staan. maar dat gaat wel goed komen hoor.
    zit nu weer op mn stage... was gister lekker vrij :) ben iedere maandag vrij, behalve 29 mei, want dan komt mn begeleider van school voor mn eindgesprek... maar mn laatste weekje hoef ik maar 3 daagies te werken:) dan ben ik op maandag en vrijdag vrij... had nog een aantal vrije dagen staan, dus die heb ik gelijk maar even op gemaakt :D maar ik ga weer stoppen. heel veel suc6 de laatste weekjes voordat je vakantie heb. wel goed dat je je eerste tentamen hebt gehaald, gefeliciteerd ;) hahaha
    dikke kus Marjolein

• 17 Mei 2006 - 06:00

Heey bieb,
    Ik lees dit nu niet helemaal.
    Ik weet echt niet waar het allemaal over gaat.
    xxxx en groetjes Joan

• 17 Mei 2006 - 06:00

Heey,
    ik denk wel dat je het gewoon leuk vind daar.

• 17 Mei 2006 - 06:01

:p

• 17 Mei 2006 - 06:04

hallo nog even iets

• 17 Mei 2006 - 09:53

Brenda:

Het klinkt weer fantastisch! ik word jaloerser en jaloerser!
    En gefeliciteerd met het behalen van je eerste tentamen en assesments!
    Kus Brenda

• 31 Mei 2006 - 05:30

Janneke:

Aloha, ik wil even aan de mensen thuis vertellen dat Bibi heel druk bezig is met school. Op dit moment zit ze op het internet te zoeken waar we dolfijnen kunnen voeren, maar daarvoor (en vast daarna) is ze heeeeel goed bezig.
    Ja, jullie lezen natuurlijk alleen maar de leuke dingen, want om te schrijven dat we eigenlijk dagenlang zitten te studeren is ook zo saai MAAR tussen de regels door is het misschien goed te weten dat de hoge cijfers ons hier om de oren vliegen.
    Wat betreft de praatgroep ik denk gewoon dat we zo'n dorst hadden dat het makkelijker was om maar een naam uit te spreken..tja waarom we dan allemaal onze vader noemen!! misschien is een praatgroep voor onze moeders niet eens zo slecht idee!!! Nee hoor dat is maar een grapje... Bieb, Beeb, Babe, raakt niet uitgepraat over alle leuke en lieve mensen thuis papa, mama, moes (waarvan ik eerst dacht dat het de amsterdamse versie van moeder was..) opa oma nichtjes vrienden familie, tjonge jonge ze heeft het er maar druk mee.
    Nou bieb nog een berichtje voor jou: eehh tot zo...
    DOEI