VERHUISBERICHT!!! - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Bibi Steen - WaarBenJij.nu VERHUISBERICHT!!! - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Bibi Steen - WaarBenJij.nu

VERHUISBERICHT!!!

Door: Bieb

Blijf op de hoogte en volg Bibi

25 Juni 2006 | Australië, Surfers Paradise

Eindelijk is het dan zover...Ik ben verhuisd!! Sinds gister woon ik gezellig bij Aike en m'n kamer begint al langzaam mijn kamer te worden met foto's en alles. Binnenkort zal ik een langer bericht plaatsen met al m'n laatste verhalen, maar wilde even snel m'n nieuwe adres enzo online zetten. :) Dus bij deze:

Bibi van der Steen
GF5/33 Thornton Street
Surfers Paradise
4217 QLD
Australia

M'n nieuwe huis-telefoonnummer is: 0061755380406

Dit is natuurlijk alleen voor vrienden en familie, haha! Geen stalkers graag! :)

Nou lieve allemaal, bedankt voor alle berichtjes. Ik zal snel weer eens foto's online zetten!! Hele mooie van Bibi & Bianka bij de limo, Bibi & friends in de limo, Bibi & friends in Palazzo Versace, etc :) En natuurlijk foto's van m'n nieuwe stekkie.

Tot schrijfs!!!

Dikke kussen,

Bieb

• 25 Juni 2006 - 13:04

Carolien:

Heej Bieb,
    Eindelijk verhuisd!:)Gezellig!!
    Hoe gaat het daar verder, al vakantie? zijn je tentamens nog een beetje goed gegaan?
    Echt super dat ik nu ook gewoon al klaar ben met school! :D Heb aanstaande vrijdag diplomauitreiking, ben benieuwd!
    Ik zal je adres meteen opschrijven en zal je snel weer een keertje schrijven/mailen!
    Groetjes en dikke kus, Carolien

• 26 Juni 2006 - 15:34

Marjolein:

Haaaai!
    Allez goed???? Met mij wel hoor! ben nou ff australie aan het aanmoedigen hahaha je moet tog wat als nederland is uitgeschakeld:) ben je helemaal voor nix zo vroeg je bed uit gegaan gister!! maar ga je snel weer bellen. volgende week denk ik, dan ben ik een dagje vrij:) spreek je snel!
    dikke kus marjolein