!!HOLIDAY!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bibi Steen - WaarBenJij.nu !!HOLIDAY!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bibi Steen - WaarBenJij.nu

!!HOLIDAY!!

Door: Bieb

Blijf op de hoogte en volg Bibi

29 Juni 2006 | Australië, Sydney

Aangezien er op m'n verhuisbericht niet echt veel reacties komen, zal ik jullie maar weer eventjes op de hoogte brengen van wat ik de laatste tijd allemaal uitgespookt heb..Misschien lokt dat wat berichtjes uit? :p Ik zal weer beginnen waar ik de laatste keer was gebleven, dus jullie gaan een aardig stukje terug in de tijd..handig heh? Zo'n tijdmachine..Ik zal deze keer ook wat meer tijd nemen om m'n verhaal te schrijven, zodat het misschien ook nog enigszins te begrijpen is.[excuses voor het vorige bericht, die had ik er in alle haast even opgeknald..er werd mij later verteld dat het voor mensen die niet hier waren misschien moeilijk te begrijpen was]

Helaas is er over die weken niet zo heel veel te vertellen. De tentamens stonden voor de deur en dat betekende dus leren..heel veel leren...Ik kon me de eerste week wel al voor de vakken van volgend semester inschrijven, dat was fijn, want ik heb een goed rooster. Alleen dinsdag, donderdag en vrijdag les en ook niet allemaal 's avonds. Ik heb ook al m'n lessen samen met Bianka gepland, dus dat is ook erg gezellig! Maar goed, in de tentamenperiode heb ik dus voornamelijk in 'the quiet study area' in de bibliotheek gezeten. Ja, geloof het of niet..ik was een uni nerd! Om 8 uur was ik op school en stonden we gewoon te wachten [!!!] tot de bibliotheek open ging en om 5 uur ging ik dan weer met de laatste metro bus naar huis. Dan kon ik thuis ook nog eventjes leren en dan was de dag alweer voorbij. Ik liep dus met een bleek gezicht en grote kringen onder m'n ogen rond..en ik weet nu ook heel goed hoe de grijze studiehokjes eruit zien en hopelijk wist ik ook goed genoeg wat er in de boeken stond. :)

De eerste week had ik Marketing en HR, die gingen wel redelijk. Waren ook 'pretty straight forward' zeg maar..gewoon meerkeuze en open vragen, bij Marketing ook een case study. Vrijdag waren alle sport mensen klaar met hun tentamens en dat moest gevierd worden. Zij organiseerden dus een post exam party. Natuurlijk ben ik daar ook heen geweest, maar toen zij daarna nog uit gingen besloot ik heel verstandig om m'n bed in te duiken, zodat ik de volgende dag weer goed kon leren. Na een hele zaterdag te hebben geleerd, had Elise heerlijk gekookt voor Victoria, the Canadian en mij. Haar tentamens waren voorbij en dat moest dus wederom gevierd worden, dit keer met een etentje. Ook vertrok zij maandag op vakantie naar Frankrijk en zie ik haar dus voorlopig niet..Vervolgens zondag weer de hele dag naar uni om te leren en 's avonds weer een etentje...Janneke d'r afscheids diner om het zo maar te noemen. We waren met een best grote groep waarvan slechts 1 Australier, de rest was allemaal Nederlands!! Een leuk avondje, maar helaas moest ik weer verstandig zijn en vroeg naar huis...dinsdag en woensdag stonden er namelijk nog twee grote tentamens voor de deur.

Toen het dinsdag was waren we eigenlijk allemaal hartstikke blij dat we eindelijk die tentamens hadden. Dan hoefden we ons er in ieder geval niet meer druk om te maken. Wat moet je nou weten? Wat kan nou een essay vraag worden? Heb jij alle artikelen ook gelezen? En kan jij de video's gebruiken? En ga zo maar door..er is heel wat heen en weer gesmst en gemaild om elkaar van wat extra informatie te verstrekken, maar ons kleine Europese groepje in onze toerisme klas heeft het goed voor elkaar gekregen om elkaar te helpen met samenvattingen, aantekeningen en mogelijke vragen. Het uiteindelijke resultaat van de tentamens is nog eventjes afwachten, want vooral met die essays weet je het echt nooit. Iedereen heeft wel een beetje dezelfde theorie gedeeltes gebruikt, maar of het goed is? Volgende week zullen we het horen!

Toen woensdagmiddag om 4 uur ook voor ons toerisme mensen alle tentamens voorbij waren, moest dat natuurlijk flink gevierd worden. We gingen eerst naar de uni bar, maar die ging al naar een half uur dicht. Ja, dat is natuurlijk niet 'goed vieren'!! Dus gingen we naar Surfers. Uiteindelijk bleef wederom alleen ons Europese groepje over, maar dat mocht de pret natuurlijk niet drukken. Ik ben er nu achter dat als je een paar Finnen, Noren, Duitsers en een Nederlander bij elkaar zet...het helemaal goed komt! Het was een extra groot feest omdat het voor de meesten hun aller laatste tentamen ever was. Masters of Business zijn ze..Bianka en ik hielden ons maar stil elke keer dat dit geroepen werd. Maar natuurlijk hebben we Caroline nog wel eventjes laten weten dat dit wel betekent dat wij nog even hier mogen blijven om van Australie te genieten en dat wij nog studenten zijn en zij nu op zoek moeten naar werk en dus 'echt volwassen' moeten worden. :) Desalniettemin bleef de feest stemming er goed in en Caroline besloot om champagne te bestellen, dat had ze wel verdiend. Uiteindelijk hebben we het tot laat vol gehouden en was ik niet blij dat ik de volgende dag had afgesproken om m'n nieuwe huurcontract te tekenen. :) 's Avonds had ik ook m'n laatste avondje thuis op Metro. Therese en ik hadden pannenkoeken met aardbeien enzo gemaakt en hebben een heel gezellig avondje [zonder Suzi - the evil Suzi that is] gehad!

De eerste vrijdag van de vakantie stond in het teken van winkelen voor een outfit voor die avond. Caroline en Sussi [the nice Sussi] hadden een speciale avond georganiseerd omdat velen van hun bijna weggaan...en aangezien we chique uiteten gingen, moest ik daar natuurlijk naar gekleed zijn. Arme Victoria heeft braaf met me heel Australia Fair afgelopen (meer dan eens!!), maar uiteindelijk was ik dan toch geslaagd en kon ik m'n haar gaan doen [het werd steil voor die avond]. Stond ik daar in m'n jurkje, met m'n hakjes en steile haar...regende het met bakken uit de hemel!!!!! Eenmaal bij Caroline en Sussi aangekomen was m'n haar niet meer zo steil als het eigenlijk was en had ik t ijskoud, maar ik was gelukkig niet de enige. Iedereen maakte zich druk om z'n haar en make-up...behalve de mannen natuurlijk! Na daar een drankje gedaan te hebben werden we geheel in stijl opgehaald door...een limo!!!! 20 minuten later zaten we dan eindelijk in die limo's, want er moesten natuurlijk heel wat foto's gemaakt worden. [ja, er waren ook een aantal aziatische mensen bij, dus dat zegt al genoeg heh? haha!] De limo reed een grote ronde door Surfers zodat we ook echt eventjes konden genieten, we reden zelfs langs mijn toekomstige huis en door de hoofdstraat van Surfers!! Natuurlijk ging het raampje open en gingen we zwaaien...ja, dat waren onze 15 minutes of fame. :)

Na het ritje werden we afgezet bij het Palazzo Versace Hotel. Jaja, inderdaad..van de enige echte Versace. :) De deur werd netjes voor ons open gehouden en we werden uit de limo geholpen. Eenmaal in de lobby stonden we allemaal met open mond te kijken naar de marmeren vloer [geimporteerd uit eh...dat weet ik eventjes niet meer...] en de kroonluchter die ook echt bij Versace zelf in huis heeft gehangen! Natuurlijk werden er weer heel wat plaatjes geschoten [zelfs in de wc!!!] voordat we naar het restaurant gingen...We waren uiteindelijk met z'n 15en en het was ontzettend gezellig!! Bianka en Caroline waagden zich aan een zeer spannend voorgerecht met oesters, scallops en vele andere enge dingen. Het was vooral entertainment om naar hun te kijken toen ze het aan het eten waren. Het varieerden van 'mmm...that's soooo good', naar 'eh..that's very eh, special', naar 'iehll...what's that????'. Met hun gezichten en blikken er ook nog eens bij, zorgde het er regelmatig voor dat er bij ons als 'toeschouwers' tranen over onze wangen liepen van het lachen. Ok, niet zo sophisticated als het hoort in Versace z'n restaurant, maar dat maakte ons niets uit. Er was ook nog leuke eye candy voor ons dames, want we werden geholpen door een ontzettend leuke waiter. Dat zorgden voor nog meer niet zulke sophisticated acties, omdat we zaten te giechelen en heel wat pogingen deden om hem op de foto te krijgen. [wat Bianka overigens gelukt is toen IK m'n eten a/h bestellen was :)] Vervolgens moest ik ook nog eens de witte wijn proeven [of all people!]...daar heb ik natuurlijk helemaal geen verstand van, maar ik liet me niet kennen...stoer het glas rond draaien en ruiken en een slokje nemen. Jaaaa, deze is prima hoor!!!! :) Na wat voor onze hongerige buikjes een hele lange tijd leek te zijn, kregen we ons eten en het was echt heeeeerlijk! Ik had beef fillet met dingen erbij met moeilijke namen, maar het smaakte gewoon naar een steak met lekkere saus. :) Maar dan wel een heeeele lekkere steak en saus!!! Achteraf hadden we nog een mazzeltje, want een van die jongens die mee was werkt daar [als portier!:)] en daarom kregen we 25% korting. Al met al hadden we dus heerlijk gegeten voor een niet zo'n hoog bedrag. :) In Nederland betaal je vaak meer voor een normaal etentje!!

Omdat Chris daar dus werkt mochten we ook nog eventjes een kamer bekijken. WAUW!!! 2 slaapkamers, een super grote huiskamer, 2 badkamers en een dakterras met jacuzzi. Echt ontzettend mooi! Ook daar werden dus weer de nodige plaatjes geschoten, ik zal ze zo snel mogelijk online zetten, want er zitten een paar hele leuke foto's bij! Na de tour door het hotel gingen we nog eventjes een drankje in de bar doen voor de limo ons weer op kwam halen. Het werd een 'Toblerone', dat is een chocolade cocktail die Bianka ons had aangeraden. Zeer goed, dus nu ook namens mij een echte aanrader!!! Daarna stond de limo weer op ons te wachten en werden we naar het centrum van Surfers gebracht. We wilden natuurlijk nog eventjes uit, dus we werden voor de club in de limo afgezet. We voelden ons weer helemaal echte celebs, was echt gaaf!!!

Daar aangekomen was er alleen een minor problem...ik was m'n ID vergeten!!! [ik had een heel klein handtasje mee en dus niet m'n portomonnee mee waar normaal m'n 18+ kaart inzit] Ik ben al de jongste en zie er ook nog eens jong uit, dus ik dacht zelf al dat t problemen zou geven en ja hoor, inderdaad. Bibi mocht niet naar binnen zonder ID. We konden hoog of laag springen, maar no way dat ze me naar binnen lieten. Misschien als ik een manager kende zei de uitsmijter. Eh, nee...die ken ik niet! Maar Bianka wel! Jippie! Dachten we allemaal..Maar ook hij kwam met slecht nieuws, als ik er wat ouder uit had gezien had t misschien wel gelukt, maar omdat ik eruit zie als 18 ging het hem niet worden. Ik zei dus dat zij maar naar binnen moesten gaan, maar daar wilden ze niets van hebben. Caroline was met een paar anderen al binnen en die kwam weer naar buiten..ik moest van d'r mee, want t was nog te vroeg. Kon ik niet met een taxi heen en weer om m'n ID te halen? Eh, nee!!! Dat kost 40 dollar! En toen kwam Sussi tot de redding..Adnan [haar vriend] zou zo komen en die was met de auto, hij zou wel met ons naar m'n huis rijden en m'n ID ophalen. Na wat tegen strubbelingen van mij [ik wilde hem niet helemaal heen en weer laten rijden, omdat ik zo dom was geweest...] zijn we toch gegaan en daar was ik achteraf blij om! Het was namelijk een super leuke avond! Caroline, Jette, Sussi en ik hebben flink meegezongen met Grease en Dirty Dancing en we hebben gezellig gedanst. Ik was 'the odd one out' omdat ik niet Scandinavisch was, maar ze waren zo aardig om [grotendeels] Engels te praten. :)

Na deze super leuke avond was het tijd om te verhuizen!! Weer iets leuks!! De vakantie is dus goed begonnen! Het was moeilijk om al m'n spullen in te pakken, want ik heb al zoveel meer spullen dan toen ik kwam. Om nog maar niet te spreken over alle schoolspullen die natuurlijk ook hartstikke zwaar zijn..Maar weer kwam er iemand tot de redding, deze keer was het Lu [een vriend van Therese, ook Nederlands]! Hij kon me 's avonds wel met de auto verhuizen zodat ik niet of met de bus of met de taxi hoefde. Om 6 uur 's avonds was ik dus klaar om te verhuizen. Er stonden een grote koffer en 6 tassen klaar! Het was eventjes proppen, maar het is gelukt. Aike stond dus met open mond te kijken toen ik met al m'n eh..zooi binnen kwam, maar ik werd toch hartelijk ontvangen. Na eventjes bijgekletst te hebben vertrok zij naar een afscheidsfeestje en kon ik dus al m'n spullen uitpakken. Wat een werk zeg!!! Ook alle foto's en kaarten moesten natuurlijk weer op de muur gehangen worden, dus het duurde wel een paar daagjes voordat ik helemaal gesettled was. :) Daardoor stond zondag ook nog in het teken van uitpakken, wat boodschappen doen en een beetje aan m'n nieuwe stekkie wennen. Dit blijkt niet zo moeilijk te zijn, want door Aike voel ik me gelijk al thuis en het appartement is natuurlijk ook hartstikke leuk! En location, location...ik zit heerlijk in Surfers. :)

Maandagochtend gingen wij als echte bikkels met z'n allen voetbal kijken. Uiteindelijk kwamen Emma en Aike niet, maar ik ging dus om kwart voor 5 's ochtends met m'n duffe hoofd op weg naar Annemarike en Jessica. Dit is nu maar 5mins lopen, dus prima te doen. Daar hebben we de ondergang dus ook bekeken...in een oranje versierd huis..[inmiddels zijn al die vlaggetjes enzo geloof ik zo ver mogelijk verstopt waar niemand ze kan zien!] Na de wedstrijd ben ik maar terug naar bed gegaan, er viel toch niets te vieren! Toen ik wakker werd voelde ik me ontzettend beroerd, zoals altijd na tentamens en bij weersveranderingen had de griep weer eens toegeslagen. De rest van de dag heb ik dus op de bank doorgebracht en toen iedereen 's avonds in het centrum het 'Ozzie team' aan ging moedigen lag ik in m'n bed..Tja, misschien is dat de reden dat helaas ook zij verloren hebben.....Maar om het van de zonnige kant te bekijken: nu hoeven we niet meer vroeg ons bed uit of tot heel laat proberen wakker te blijven! Het was al vaak niet gelukt en nu dus ook niet meer nodig..helaas!!!

Dinsdag heb ik heerlijk op ons balkonnetje van de zon genoten en later kwam Jessica bij me 'op bezoek'. Aangezien het natuurlijk eerst Janneke d'r huis was is er van op bezoek komen niet meer echt sprake...gelukkig voelt ze zich er erg thuis. 's Avonds hebben we samen bij haar gegeten en daarna de OC gekeken. Annemarike is met een vriendin uit Nederland op pad, dus Jessica is helemaal remi. Gister [woensdag] hebben we dan ook samen even aan het strand gelopen en daarna kwamen Jessica en Victoria bij me eten. Was een gezellig avondje. Na het eten hebben we natuurlijk Prison Break gekeken, zo spannend! Nog maar 1 aflevering te gaan hier!!! Victoria bleef uiteindelijk slapen, want die kon niet meer naar huis en die heeft me de hele nacht wakker gehouden met haar gesnurk. Nu ben ik dus redelijk moe. :) Ik zit nu op school en vanavond gaan Jessica en ik bij Karin eten, voor onze wine and dinner club, die de laatste tijd niet meer zo trouw is geweest. Jullie mogen trots op me zijn, want we eten vis!!!

Vandaag vertrekt Aike voor 2 weken naar Maleisie en komt Emma in die tijd bij me logeren...ik hoef dus niet remi te zijn! Morgen komt Caroline waarschijnlijk bij me eten, die moet natuurlijk nog eventjes m'n huisje zien, want die gaat zondag naar huis...:( :( Dat vind ik echt jammer, want we zijn in de laatste paar weekjes wel hele goede vriendinnetjes geworden..Maar goed, de plannen zijn natuurlijk 'to keep in touch' en ik heb er weer een vakantie adresje bij. :)

Verder ga ik nu heerlijk van m'n vakantie genieten. Een paar daagjes rustig aan en dan vlieg ik woensdag met Jessica en Emma naar Adelaide. Vanaf daar gaan we via the Great Ocean Road naar Melbourne en dan vliegen we na een paar daagjes Melbourne weer naar huis. Maar meer daarover als ik terug ben. :)

Sorry dat het zo'n ontzettend lang verhaal is geworden, maar ik wilde zo graag alles goed vertellen en ik had ook gewoon veel tijd vandaag. :) Volgende keer zal ik beter naar Joan luisteren en er een kort verhaal van maken!

Nu nog een paar berichtjes voor iedereen apart [ik hoop dat ik niemand vergeet!!!]:

Moes & Stephen, congrats on the house and all! So strange though! Take care and can't wait to see ye again! And Moes [or Mar I should say I suppose..], thanks for the card! It was sooo sweet! First card on my new address! I miss you too! Not so sure bout moving to Ireland though...:)

Joanie, ik zal je snel mailen zodat jij ook weet wat ik allemaal gedaan hebt!! En nog gefeliciteerd! Ik vond het leuk om je eventjes aan de telefoon te hebben!

En Amy, was natuurlijk ook heel leuk om jou ffies te spreken!! Ik hoop dat je nieuwe school heel leuk wordt enne, doe maar goed alsof je die buurvrouw niet kent. ;)

Hilda&Marcel, thanks voor jullie leuke kaart! Het is inderdaad net ons groepje hier, haha! :)

Opie en Omie, hoe gaat het met jullie? Ik zal snel weer een keertje bellen, want volgens mij is er nog steeds geen internet heh?

Stach&Jeff, ja de brieven duren een beetje lang, maar ze komen echt! :)

Carolien, nogmaals GEFELICITEERD! Ik ben zooo trots op je! En leuk dat je zoveel smst!

Marjolein, heb je al gehoord van je stage verslag? Laat je me weten of t allemaal goed is gegaan? Ik heb er alle vertrouwen in! :)

Fons & Trudi, bedankt voor jullie berichtje! En helaas is het niet gelukt om met de Italianen af te rekenen! Maar Guus is nu ook hier weer super populair, ze zijn namelijk trots op de prestaties, haha!

Saar, het was zooo leuk om je te spreken aan de telefoon..Is inmiddels alweer lang geleden, dus ik zal snel weer bellen! Wil je je moeder bedanken voor d'r kaart? Heel leuk! Groetjes aan Sven en alvast een fijne vakantie!! IK MIS JE!!!

Gwenn, heerlijk dat je nu ook vakantie hebt! Leuk je ffies goed te kunnen spreken op msn, was gezellig!

Dais, dat was een leuke lange mail! Het duurde even voor je een reactie van me kreeg, maar ik was er blij mee. :) Hoop dat alles goed komt met je scriptie, maar dat zal vast. 'fingers crossed til the elbows', zoals ze hier zo mooi zeggen. :)

Dennis, waar ik nu ben? Nou, nog steeds gewoon aan de Gold Coast..:) Thanks voor je berichtjes en als t Nori nieuwsgierig maakt zal ik zeker vaker zo vroeg smsen. :)

Wout, ik denk eigenlijk niet dat je dit leest, maar alles goed verder? Ik heb je schandalig lang alweer niet gemaild of gesmst, dat zal ik snel weer doen!

En Rutger, jij leest dit zeker weten niet, maar je weet maar nooit..maybe geeft iemand t door...hoe bevalt je huis?? En kan je bottomless weer maken? ;)

Maart, jeetje...wat gaan sommige dingen toch snel! Realiseerde me echt niet dat je al helemaal klaar was! GEFELICITEERD!

An, wat gek dat je nu steeds weg bent!!! Maar ik hoop dat je een super tijd zal hebben!!

Janneke, ik hoop dat je heerlijk aan het genieten bent! Leuk dat je nog eventjes bij mij en Aike komt logeren. :) Nee, het is dan ook nog wel jou huis hoor! En ik zal dan op de bank slapen. :)

Jes, gezellig dat we leuke dingen samen kunnen doen en jij nog wel hier in Surfers bent, want anders zou het wel heel 'only the lonely' zijn! Ik heb zin in ons tripje!!!

En last but not least...pap en mam, ik hoop dat jullie een super vakantie hebben daar in Ierland! Hoe is het met de kids? En met m'n zusje? En al die andere gekke locals daar? Geloof t of niet, maar ik mis ze daar zelfs! Ow, mam..Kim is verloofd! Had ik dat verteld? Jessica geniet nog altijd van jou berichtjes, dus als je er weer een achter kan laten maak je niet alleen mij gelukkig, maar ook haar, haha! :)

Tot schrijfs weer allemaal!! Klim gerust eens in de pen of pak het toetsenbord erbij, het is altijd leuk om van jullie te horen!! En daarom dus thanks allemaal voor de post en emails!!!!

Ik mis jullie!

Dikke kussen,

Bieb!
xoxo

  • 29 Juni 2006 - 14:10

    Carolien:

    Hey Bieb,
    vond het juist wel makkelijk om op zo'n kort berichtje te antwoorden, hoef ik niet zo veel te lezen!;) Nu moet ik eerst weer je hele verhaal doorlezen. Ga ik nog wel doen, maar niet nu. Ben lekker van het zonnetje aan het genieten buiten, heb ook lekker vakantie hè!;)
    Morgenavond heb ik mn diplomauitreiking en dan ben ik definitief klaar met school!:D
    Heb vanavond weer een examenfeest (het zal is niet :p) en dan ben ik morgen en volgende week donderdag en zaterdag ook nog uitgenodigd, dus het is weer drukke boel hier!!
    Maar zal je binnenkort wel weer smsen als ik 's nachts terugkom, krijg ik tenminste meteen wat terug!;)
    Zo ben ik toch weer de eerste (misschien wel de enige) met een berichtje, maar je hebt in ieder geval wel reactie!:)
    Spreek je snel weer!
    Dikke kus Carolien (L)

  • 30 Juni 2006 - 06:50

    Marjolein:

    hoihoi!
    alles nog steeds goed dus:) ik zit nu met mn brakke hoofd op school. het gister surpriseparty gehad voor mn baas die werd 50 gister. Was helemaal suer:) maar ben nu wel moe! heb zo eindgesprek van mn stage, zal wel ff smsen hoe het is gegaan:D
    maar wel leuk dat jen aar melbourne en adelaide gaat, dat wist ik nog niet! heel veel plezier daar. spreek je snel weer! kuss marjolein

  • 30 Juni 2006 - 07:33

    Meyke:

    Ha Bieb,
    Weer een super story! Wat lijkt me het geweldig om een keer een kijkje te nemen in Palazzo Versace Hotel! Alles is zeker ook afgewerkt met goud??? Waarschijnlijk zwaar over de top! Trouwens leuk dat er zoveel leuke mensen rond lopen om mee te feesten!
    Ben benieuwd hoe het afloopt met je tentamens, maar jouw kennende zal dat allemaal wel goed zijn verlopen!

    Ik lees je berichten (bijna) altijd, maar neem niet altijd de moeite om te antwoorden (sorry)! Maar gewoon door blijven schrijven hoor, ik vind het super leuk om allemaal te lezen!

    Volgens mij hoef ik je niet te zeggen 'geniet' want dat doe je uitgebreid... Ik zou zeggen neem een drankje (of 2 of 3 of 4 of...) van me! Heel veel plezier en wacht weer op je volgende verhalen!

    xxx Meyke

  • 30 Juni 2006 - 17:13

    Marlous:

    zoals gewoonlijk1 te lang om in mijn pauze te lezen!

  • 30 Juni 2006 - 18:45

    Maart:

    He Bieb,

    Alles goed? Wat een lang verhaal, je maakt wel leuke dingen mee daar zo te zien.. in een limo gewoon en een super de luxe restaurant, leuk hoor! Ook leuk dat er zoveel nederlanders zijn daar, gezellig!
    Ik ben nu inderdaad klaar met m'n hbo, maandag is m'n diplomauitreiking en daarna gaan we lekker feesten!!! Wel heerlijk, lekker lang zomervakantie en het is nu trouwens ook erg lekker weer hier in Nederland, 28 graden dit weekend! Maar dat zul jij daar wel vaker hebben! Ik zag dat je ook HR als vak hebt, grappig, vind je het leuk?
    Veel plezier van de week in Melbourne en ik ben weer benieuwd naar je verhalen!

    Dikke kus,
    Maart

  • 03 Juli 2006 - 17:31

    Annemiek:

    The famous mother is out agian!!!
    Nou heb ik natuurlijk niet zo'n glamorous leven als jij! Geen limo maar een auto die 100 km voor ons vakantieadres zegt: bekijk t maar...Een 'schoonzoon'met een half afgezaagde vinger en een echtgenoot die tijdens het eten de tanden uit de mond valt...Nee het haalt het niet bij Versace! Maar ik leer er mee leven. Ben momenteel op Currbinny (met een snurkende vader minus een tand, nou ja kroon eigenlijk) terwijl het cdtje van Dances with wolves door de luidsprekers knalt (dan hoor je dat snurken ook niet) Vandaag een soft Irish day (regen dus), maar toch 18 holes gelopen op Fernhill. Ben dus behoorlijk moe van het actief niks doen. Vanavond krijgen we de Twomey te eten dus we hebben de supermarkt leeggeroofd. Je kent hun appetite.
    Gisteren hebben we een stuk op zee gevaren met de nieuwe rib. Je zus en Stephen waren ook mee. We zouden in Ballycotton gaan lunchen, maar ons geluk... Hotel serveerde geen lunches op zondag voor non reseidents. Zelfs geen sandwiches. Wat een afknapper, echt geen Versace stijl, dus maar weer de boot op en ons tevreden stellen met een tangerine.
    Moet stoppen want je vader is wakker... Hij is bang vor de rekening maar stuurt je toch een kus.
    Heel veel plezier samen met Jessica in Adelaide en de Great Ocean Road.
    Dukke kus,
    Mam

  • 04 Juli 2006 - 00:01

    Bieb:

    Eventjes een berichtje van mezelf om jullie het goede nieuws mee te delen dat ik AL M'N VAKKEN HEB GEHAALD!!! Ik ben dus super blij! :) Meer informatie volgt nog..haha! Kusje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2007

Weer thuis..

08 Januari 2007

Home Sweet Home!

23 December 2006

Zand en zonnestralen

13 December 2006

Living it up in Ozzie

28 November 2006

Master of Business!
Bibi

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 93322

Voorgaande reizen:

10 Februari 2006 - 11 Februari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: