Sunshine State - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Bibi Steen - WaarBenJij.nu Sunshine State - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Bibi Steen - WaarBenJij.nu

Sunshine State

Door: Bieb

Blijf op de hoogte en volg Bibi

02 September 2006 | Australië, Surfers Paradise

Lieve allemaal,

Op verzoek van een aantal van m’n trouwe fans, weer eventjes een nieuw bericht. Ik weet het, dat heeft even geduurd, maar sinds m’n laatste bericht is het gewone leven dan ook weer begonnen. Gewoon naar school en huiswerk doen enzo. Naja, nu mogen we natuurlijk niet te zielig gaan doen, want ook het zonnetje is weer naar deze kant van de evenaar gekomen en we hebben daar al heel wat van genoten!

Toen de eerste echte zonnestraaltjes weer kwamen kon je Aik en mij elke dag bij het zwembad vinden. We renden naar buiten en kwamen niet meer binnen totdat het zonnetje ons gedag zei of totdat het te hard ging waaien. In het begin waaide het namelijk nog wel hard en dan lagen we daar heel fanatiek te zonnen, maar kregen we ’t toch wel te koud en verruilden we het zonnetje voor het bubbelbad. :) Maar met ons doel voor ogen, van dat witte huidje afkomen en weer heerlijk bruin worden, zijn we toch vaak buiten te vinden. We zeiden dat we een productieve dag hadden gehad als we bruin waren geworden. :) En no worries ouders, we lagen daar met onze schoolboeken of artikelen. Haha! Dat is nog eens fijn studeren heh?

Vorige week was geweldig, we mochten van de heetste winterdag in 10 jaar genieten. Op sommige plekken was het 30 graden!! Ja, zo mag het van mij nog wel winter zijn hoor! Helaas was deze week wat minder, veel regen! Maar…wel goed voor de studie, want dan kan er flink aan de opdrachten gewerkt worden. :)

Ik heb inmiddels al 1 toets(je) gehad, waarvoor ik een 7.5 had en Bianka en ik hebben ook al een presentatie achter de rug. De leraar vond ’t erg goed en vond onze oplossingen voor de case ook goed. Gelukkig, want dat over die case is nog een heel ander verhaal. Er waren een aantal case studies en elke case zat aan een week verbonden. Bianka en ik keken dus in onze agenda wanneer we niets anders in hoefde te leveren ofzo en kozen daardoor voor de case over ‘the Royal Mint’. Iets van chocolade of anders pepermunt dachten wij..Haha! Dat hadden we gedacht! Niets van dat!! The Royal Mint produceert de munten voor de UK! Hadden wij eventjes een rot case gekozen, waarvan we natuurlijk helemaal niets wisten. Maar goed, bikkels als we zijn hebben we met behulp van internet, de case en het boek er een mooi verhaal van gemaakt met hele mooie modellen. We worden hier steeds beter in BS bedenken. Is ook een talent hoor! ;)

Maar goed, na m’n vorige bericht moest ik dus weer gewoon op school beginnen en waren Janneke en Emma weer naar huis en lieten me helemaal alleen met Aik. Aaahhh! Haha! Nee hoor, dat bevalt me heel goed en ik heb het onwijs naar me zin! Het is een stuk leuker dan op metro vorig semester. Natuurlijk was het daar leuk met Therese, maar Suzi kon de sfeer goed verpesten en hier vind ik het gewoon leuk om thuis te komen als Aike er is en ik vind het saai als ze niet thuis is. :)Maar gelukkig had Aike daar een oplossing voor! Ze kwam op een dag thuis met een surprise. Het licht moest uit blijven en ze was met toch aan het klooien. Maar toen ze weg was en ik het licht aan deed hadden we 2 nieuwe huisgenootjes!! Ze heten Aardappel en Stevie en het zijn……2 VISSEN!! :) Heel erg leuk dus en nu zijn we nooit alleen! Verder ga ik vaak gezellig met Aik, Hubi en Alessandra mee uit. Zo gingen we 2 weken terug naar Brisbane. Zaterdagavond uit en dan in een hostel daar slapen. De hostel vinden was nog een ander verhaal, Alessandra heeft wel 100 rondjes in Brisbane gereden en werd door ons allerlei kanten opgestuurd…en elke keer de verkeerde kant! Op een gegeven moment zaten we weer op de brug en dus op de snelweg terug naar de Gold Coast. We hadden al bijna de moed opgegeven, maar guess who saved the day? Ja, Bibi natuurlijk! ;) Dus na onze spullen gedumpt te hebben gingen we snel uit, want het was al best laat. Dat was erg gezellig en weer heel anders dan aan de GC. Wel zeiden we allemaal dat we Melbas toch wel misten, haha! Zo zie je maar, je raakt snel gehecht aan iets…en wij aan de kroeg in Surfers. ;)

De dag daarna gingen we naar een AFL (Australian Football) match, American Football, Ozzie rules. :) We zaten op de goedkope plekjes, maar dat vonden Aik, Alessandra en ik zeker niet erg, want dat betekende dat we helemaal beneden, vooraan zaten. Misschien niet zo’n goed overzicht van het spel, maar wel goed zicht op de spelers! En aangezien wij de regels niet echt wisten ging het daar natuurlijk om. :) Wel zaten we volop in de zon en het was echt zo heet, dat we bang waren dat we een zonnesteek zouden krijgen! Elke pauze gingen we eventjes naar binnen om af te koelen!! Na de match gingen we weer terug naar de GC en hebben Aik en ik heerlijk take away Italiaans gegeten onder het genot van Australian Idol. Jaja, dat is hier begonnen en dat is natuurlijk genieten voor ons dames! :)

Verder waren er vorige maand misschien veel goodbyes, maar ook weer wat leuks. Sussi kwam weer terug uit Finland!! Dat was dus een leuke hereniging! We liepen gezellig over ’t strand te kletsen en voor we het wisten waren we weer een uur verder. Van de week ging Bianka ook met ons mee koffie drinken. Een kopje koffie bij Zarrafa’s en 2,5 uur later gingen we daar weer weg. :) Wel heel jammer dat Caroline niet weer terug kwam, maar die spreek ik gelukkig nog regelmatig via Skype en sms en mail.

Ook heb ik een nieuw trouw groepje om mee te eten. In de tijd dat Victoria op vakantie was naar Peru hebben Elise, Chris en ik heel veel samen gegeten. Elke keer kookt een van ons een ‘exciting dinner’ voor de rest en dat is altijd erg geslaagd! Natuurlijk kan geen van ons Elise verslaan in haar kookkunsten (zij heeft momenteel ook kooklessen op school voor haar course), maar we doen ons best! Zo heb ik al een keer kangaroe op tafel gezet (ja..I know..) en natuurlijk hebben ze van mijn wereldberoemde pasta kunnen genieten. Vorige week had ik gehaktballetjes en potato bake gemaakt. Elise en ik waren met z’n tweetjes en ik ben gedoopt als ‘the best meatball maker ever’! Dat is nog iets om trots op te zijn heh? :) Van de week kwam ook Victoria weer terug en dat moest natuurlijk gevierd worden, the sausage team is weer compleet!! Gister kwamen ze dus hier eten en toen heb ik onder het mom van ‘veel groentes eten omdat iedereen nogal verkouden is’ een stir fry gemaakt met kip, heel veel groente, nootjes en black bean sauce. Viel ook weer goed in de smaak! Vicky had speciaal voor ons cadeautjes meegenomen uit Peru. Elise en ik kregen allebei een teddybeer, haar moeder heeft een bedrijfje en maakt zelf knuffelberen..wij kregen er dus allebei eentje! En ik kreeg er ook nog heel lief oorbelletjes bij. Omdat ik altijd m’n smsjes en mailtjes eindig met ‘xoxo’ kreeg ik oorbelletjes met ‘xo’. Erg schattig!!

Over gister gesproken…het was gister een public holiday: Gold Coast Show day. Dus als ‘echte internationale studenten die wat over het land willen leren’, gingen An, Jes en ik naar de GC show. Dat is op een groot terrein vlakbij uni en het is eigenlijk een soort hele grote kermis met veel dezelfde attracties. Er was ook een rodeo en dat was dan wel weer leuk! Stier rijden en cowboys op bokkende paarden. Dat was natuurlijk vooral heel erg leuk voor An, maar ik moet zeggen dat ik het ook wel leuk vond om te zien. Het is alleen in een paar seconde weer voorbij en dan moet je weer wachten tot het volgende beest genoeg opgefokt is om te gaan, haha! Verder had Ulla, een meisje uit onze klas, een beachvolley wedstrijd en daar gingen we dus ook eventjes kijken. Ze was goed, maar had helaas niet gewonnen…

Goh, voor iemand die ervan overtuigd was dat ze niets te vertellen had is het toch wel weer een lang verhaal aan het worden heh? Ik maak toch meer mee dan ik denk geloof ik. :) Nu jullie allemaal weer een beetje op de hoogte zijn van wat ik hier uitspook ga ik maar weer stoppen en aan m’n opdrachten voor school werken. We zijn druk bezig met een enquête maken voor International Business, dat is een groepje van vijf, maar natuurlijk zijn Bianka en ik weer de enige die alles doen. We hebben de opdracht al goed aantal keren aan de rest van de groep uitgelegd, maar dat lijkt niet te helpen. Tja, een van onze group members vroeg of we twee verschillende enquêtes moesten opsturen, omdat we primary en secondary research moesten doen. Tja, dat is natuurlijk wel weer echt master niveau van iemand heh? Ooit gehoord van literary research being secondary research? Grrr…!!! En dan moeten wij nog aardig blijven en dat weer rustig uitleggen. Dat is best moeilijk! Gelukkig is Bianka er altijd nog en kunnen we in ieder geval nog op elkaar rekenen! Al m’n andere opdrachten doe ik dus ook met Bianka en met de individuele opdrachten helpen we elkaar ook. :) Sowieso erg gezellig met Bianka, we lachen wat af met z’n tweetjes! Maar goed, nu dus research doen voor m’n operations management literature review.

Wederom iedereen weer bedankt voor alle lieve berichtjes op m’n site, mailtjes, kaartjes en smsjes! Super leuk om van jullie allemaal te horen! Micheal vertelde me 2 weken geleden dat ik over 150 dagen weer thuis kwam…dus het aftellen is begonnen! Maar als ik heel eerlijk ben wil ik daar nog niet over nadenken..ik heb het hier nog zo ontzettend naar m’n zin! Hoe kan ik ooit weer aan het Nederlandse klimaat wennen? Ik mis jullie natuurlijk allemaal wel, dus ik kijk er wel weer ontzettend naar uit om jullie allemaal te zien! Als ze Nederland nou op konden pakken en hier in Australië neer konden zetten zou het toch wel helemaal geweldig zijn! Nee, Bianka en ik hadden van de week een betere theorie. Ze moeten Australië in Europa neerzetten...kunnen wij elkaar allemaal nog opzoeken EN heeft Australië weer een ozonlaag! Wat wil je nog meer? Ideaal toch?

Maar genoeg geklets…zet het maar alvast in jullie agenda, 17 januari zet ik om 10.15 uur weer voet op Nederlandse bodem. Dat is echter niet voor lang, want de volgende ochtend vlieg ik weer naar Ierland! Maar vanaf 7 februari ben ik weer fulltime in Nederland!

Tot dan en in de tussentijd…tot schrijfs!!

Dikke kussen,

Bieb!
Xoxo


Nog eventjes een paar persoonlijke berichtjes:

Amy, volgende week naar het Da Vinci heh? Wat leuk!! Kleine nichtjes worden groot! Heel erg veel plezier en wel een klein beetje aardig zijn voor al die leraren hoor! We willen ze natuurlijk niet al overspannen zien na dag 1! :) Ik mis je! Enne, love you!

Joanie, ook voor jou begint school weer heh? Krijg je een nieuwe juf? En zit je met je vriendinnetjes in de klas? Dat zal vast wel! Jij ook veel plezier en jou mis ik natuurlijk ook! Love you!

Saar, wat moet het van jou worden zonder mij? Wordt gewoon uit de kroeg gezet en alles. Pfoej! SHOCKING!! :D Ik moet maar snel weer terug komen! Haha! Ik ga je snel weer bellen, want het is elke keer zo leuk om je aan de telefoon te spreken! Ik mis je onwijs!! Kan niet wachten tot ik je huisje kan zien en we gezellig kunnen bijkletsen enzo. Heb je de 17e misschien even tijd voor mij??

Pap en mam, ik vind ’t nog steeds zo leuk dat ik jullie straks alles hier kan laten zien! Kunnen jullie zien waar alle verhalen vandaan komen en m’n friends hier ontmoeten! :) Mam heeft natuurlijk een hele goede indruk gemaakt met haar berichten op m’n site, dus je moet eventjes oefenen om live ook grappig te zijn mam! :p Voor jullie beiden…veel plezier met golfen en al dat soort ongein en natuurlijk alvast veel plezier in Ierland! Als je weer wat foto’s van de kids of de baby van Ailise kan scoren mam…dan zou ik dat wel heel leuk vinden! En paps, regel nou ffies een headset! Kunnen we skypen!! :)

Mar & Stephen, how's life in Currabinny? Any different from Crosser? :) Thanks for the texts inlaw! Was nice hearing from you! Moes, did you take photos of Shona in the end? Could you maybe put a few online if you have time? And what are their surnames? Might come in handy when sending the card. :) Missing you!!!

Omie, wat fijn dat je weer internet hebt en wat ontzettend leuk dat je ook weer kan msnen! Spreek ik je weer wat vaker en dat is natuurlijk altijd leuk! Ik zal snel een keertje bellen, want op je verjaardag was natuurlijk maar kort..Jij ook alvast heel veel plezier in Ierland! Geef je opa een dikke kus van me! Ik mis jullie! Tot spreeks!

Dais, hoe is je nieuwe baan? Hoop dat het een beetje bevalt? Of ben je inmiddels alweer vakantie aan het vieren? Ik kan het niet meer bijhouden hoor! Al die tripjes van jou! :) Geniet ervan en succes met je baan!

Gwenn, ben trots op je dat het zo goed ging met auto rijden op vakantie! Kwist wel dat je het kon! Vooral op de duitse autobahn! Immer gerade aus, toch? [of hoe je het ook schrijft, hihi!] Ik zal je snel weer een lange mail sturen!

Stach & Jeff, leuke vakantie gehad? Balen van het weer zeg! Nu weer hard aan het werk? Zo hoort het natuurlijk! :p Enne, Stach..niet teveel stressen over je dochter die nu naar de middelbare school gaat en dat soort dingen heh? :)

Mars & Hil, hoe is ’t daar in de Z.O. Beemster? Was erg leuk om je even aan de telefoon te spreken Hilliepilliewilliedodo!  Hoorde dat jullie ook eventjes naar Ierland gaan..?? Veel plezier!!

Mar, heb je een leuke verjaardag gehad?? Ook leuk om jou eventjes aan de telefoon te hebben! Was erg gezellig! Succes weer op school! Gnagnagna!!!

Car, ook leuk om jou weer te spreken! Weet je de kleur ogen nou al?? :) Heel veel succes met je studie heh? Het komt vast helemaal goed! Damn, al die nichtjes die maar naar andere scholen enzo gaan terwijl ik er niet ben! :s

Janneke aka Gigi, ein-de-lijk een nieuw bericht heh? SORRY! Maar nu ben je weer een beetje op de hoogte van alles wat er hier gebeurt! Ik mis je nog steeds heel erg hoor! It’s not the same without you! Elke keer als ik ‘flaunt it’ hoor bij het uitgaan moet ik eventjes aan jou denken en doen we eventjes een van die moves van jou!  Zet Uden even lekker op z’n kop en we bellen snel weer!

Em, hoe gaat ’t met werken en solliciteren enzo? En breng je nu meer tijd in Uden door dan in Noordwijk of valt dat nog wel mee? :p Heb je al een huisje voor ons gevonden? Je weet waar de meubels staan heh? Hahahaha! Ow, heb je skype? Kunnen we een keer skypen, want je al zo lang niet gesproken! En hier sla je natuurlijk 2 vliegen in 1 klap, want kan je Aik ook gelijk spreken. :)

And last but not least..as promised..a bit in ENGLISH for my dear friends from Finland. Ok, Sussi..you might be back again, but still…And of course Caroline knows what I’m up to, but still..All is good here. Doing heaps of fun stuff with my friends and uni is getting busy again. Assignments with silly groups, you know how it goes eh? Good to have you back though Sussi! I’m not gonna translate everything as I promised, because that’s gonna take me forever. As you predicted it’s a way too long story again and can nearly hand it in as an essay for uni at this stage. Much more fun to write though than a bloody literature review on capacity and demand or something. :) Caroline, it was sooo nice to talk to you on skype! We have to do that again soon, because I’ve heaps of news and gossip again…of which half is not suitable for the website. ;) No, it’s not too bad all together. It’s a bit difficult writing a message for the two of you at the moment, because you’re not both in Finland anymore. So my best solution is for Caroline to come back over here. That way we don’t have to miss her anymore and most importantly I can then write one message that makes sense, haha! But we can’t have it all eh? Would be perfect, but we’ll meet again when I’m back!! Did you book a flight yet? ;) Well luvvies, I’ll better get cracking on those assignments or they’ll never be finished. All talk that I’ll spend my whole day working on assignments and now I already spend an hour on writing a message for my website. :) Ah well, is important too, since everyone was complaining. And we can’t have that..can we?? I will talk to you both very soon!! Sussi, it’s great to have you back!! And Caroline, I miss you heaps and heaps! Take care! Love always, Beebs! Xoxo


Ok, dat waren al m’n persoonlijke berichtjes! Bijna net zo lang als het hele bericht zelf! Ik zal de volgende keer sneller een bericht op m’n website zetten! Ow, en maandag zet ik er op school een paar foto’s op! Ik denk dat het er een paar van m’n apartementje en nieuwe huisgenootjes worden!! Kusserdekussss!!! xoxo



Nog eventjes een paar dingetjes die ik vergeten was de vorige keer en jullie toch echt niet wil onthouden...

- Ik ben inmiddels alweer 2 weken geleden gebeten door een spin! Jaja, het was natuurlijk te verwachten hier in dit land. Ik had een onwijs grote eh, bult/plek op m'n been die heel erg jeukte en zeer deed. Toen ben ik toch maar eventjes naar de dokter gegaan en ik kreeg er zalf en pilletjes voor. Ook weer een hele ervaring heh? :)

- Het is weer echt zomer aan het worden! :) Zo ben ik gister weer in de wasmachine (= oceaan) geweest en heb ik weer voor het eerst in het buitenbad kunnen zwemmen! Joehoe! :D

- Aik en ik hebben sinds zaterdag nog een huisdier! Deze blijft wel buiten en ik vind hem heel ENG! Het is namelijk een super grote hagedis of wat het ook is. Hij is echt heel vies!! En ook totaal niet bang voor mensen. Hij kwam het balkon op en besloot toen voor de deur te gaan zitten. Ik zat buiten aan de andere kant van het balkon en had um al in het gras gezien, maar dacht dat hij weg was. Voor mij in het gras waren vogels aan het vechten. Ok, dit klinkt heel ongeloofwaardig, maar is echt gebeurd. Eentje lag op z'n rug en de ander stond naast hem met z'n poot op z'n buik, zodat hij niet omhoog kon. (echt waar!!) Heel hard aan het piepen/schreeuwen waren ze. Ik vind die vogels al een beetje a-relaxed en toen helemaal, dus ik besloot maar naar binnen te gaan. Zat daar dat gore beest naast de deur!!! Tja, what to do heh? kiezen tussen een hagedis en enge vogels. Ik ging dus nog maar eventjes buiten zitten, maar toen was ik bang dat die hagedis naar binnen zou gaan...ook niet zo'n fijn idee. Dus ik toch maar naar binnen. Langs dat beest gerend en snel de deur dicht gedaan. Een uur later zat hij er nog en op advies van Jessica ging ik heel veel lawaai maken, hopende dat hij weg zou gaan. Schreeuwen, met de deur slaan..niets hielp! Zelfs met de dweil tegen hem aan zitten porren, maar het enige wat ik kreeg was heel hard geblaas. Toen dus maar de deur dicht gelaten en zo ver mogelijk van de deur gaan zitten. Iedereen was ervan overtuigd dat hij wel weg zou gaan, maar de volgende dag was hij er gewoon weer! Aik en ik hebben toen toegekeken hoe Chris hem probeerde weg te jagen. Wat kan dat beest blazen en boos worden joh! Uiteindelijk, een half uur later en na heel wat gepor, heeft hij hem van het balkon geduwd met de bezem. Maar weg is hij nog niet...we zagen hem namelijk nog de hele dag in het gras rond lopen. En als jullie nu denken...damn, dat alles voor een hagedis?? Ik zal er eventjes een foto opzetten, kunnen jullie zien hoe groot en ranzig hij is!!

Tja, wat een avonturen hier heh? :) Zijn jullie al jaloers dat jullie hier niet zitten? Enge vogels, spinnen die je bijten en vieze hagedissen..:) Nou, volgend bericht het vervolg van 'lizard in paradise'. Tot dan denk ik nog steeds aan jullie en mis ik jullie! En ik zal voor jullie allen van het mooie weer genieten! :D

Dikke kussen,

Bieb!

  • 02 September 2006 - 02:30

    Jessica:

    Hehe.. nu zijn we weer compleet! Toevallig dat we steeds rond dezelfde tijd beseffen dat we onze geliefden maar weer eens up to date moeten brengen.. Tot straks en succes met koken!

  • 03 September 2006 - 10:35

    Annemiek:

    Damn, snelle Jessie is me voor! Ik zit al weken elke uur op je site te kijken om de snelste reactie te kunnen geven... Leek me niet moeilijk want ik ebn antuurlijk nog de enige verslaafde die over is na de geforceerde afkick periode!
    Ik ben wel blij dat het je goed gaat en dat je de kleur hebt die bij een Ozzie status hoort.
    Wij zijn inmiddels verroest en verregend. Het lijkt vanochtend wel herfst! Wees dus maar blij dat jullie dat land daar nog niet verplaatst hebben naar Nederland. 't Is wel een fijn land hier hoor, maar het zou overdekt moeten zijn. Momenteel is het een groto zwembad met te veel blaadjes erin. Irritant dus!
    Vrijdag vertrekken we massaal naar Ierland in de hoop dat het daar beter is. (Fat chance..)Maar goed, alle geliefden zijn dan met ons mee dus dat is hartverwarmend. De enige die schittert door afwezigheid is onze wizzard of Oz.
    Nou ja, veel plezier daar maar. Ik hoop voor je dat al die kookacties niet te veel blijvende calorieen veroorzaken. Wel fijn om in de toekomst een volleerde kok terug te krijgen, maar ik heb zo mijn bedenkingen over die lieve kangaroetjes. Springt dat niet van je bord af. Ik wilde mijn zakdoekje na al mijn snikken al terug in het dode buideltje stoppen. Zo zielig vond ik het...
    Ik ben benieuwd naar je foto's! Doeiii lieverd, xxx (ouderwetse kussen zonder o) van mij. En met een beetje geluk van je altijd en eeuwig golvende vader!

  • 03 September 2006 - 10:37

    Annemiek:

    Whoooo wat een typo's maak ik. Wil veel te snel en dan draai ik de letters om. Word het een soort puzzeltje!
    Nog een kus (zonder o) x-je
    Mam

  • 04 September 2006 - 00:15

    Bieb:

    Nog een kleine aanvulling op m'n verhaal, haha! Was in de haast wat dingen vergeten. :) Kusje

  • 04 September 2006 - 13:25

    Annemiek:

    Haaaaa, foto's gezien. heb ik eindelijk een idee waar en hoe je woont. Leuke huisdieren houden jullie er op na. Ik denk wel dat als ik kom ik de boel bij elkaar gil! Ik heb meer gevoel bij de chiquitas! Leuke dames hoor. Ik kan wel begrijpen dat jullie een supertijd hebben.
    Ik moet weer werken. Bye and kisses.
    Mammie

  • 04 September 2006 - 14:46

    Amy:

    HEy nicht!! Vooruit, ik zal het die leraren niet al te moeilijk maken. Het is bij jou zo te lezen mooier weer dan bij ons!! Hier stormt het gewoon!! (oke, misschien wat overdreven) Maar in elk geval was het leuk op school, maar wel heel hard trappen op de dijk!!

    Gatverdamme, jullie nieuwe 'huisdier' is echt ranzig!! NEt zoals de wc's in denemarken, hihi!!

    Trouwens, je moet nog bewijzen dat je in brijf minuten de hele kraan leeg drinkt...dus...veel succes!!

    Dikke kus, veel liefs, miss u and love u.........
    Amy

  • 04 September 2006 - 20:18

    Marjolein:

    Eeej! Alles net steeds goed daar zo te lezen:) mn verjaardag gister was erg gezellig!! was ineens errug druk hahaha maar ja maakt niet uit!! vond ut trouwens erg leuk om je gesproken te hebben op mn verjaardag... en toen we klaar waren lag je kaart klaar! hij was gewoon precies op tijd bezorgd:D
    vandaag weer mn eerste dagje op school gehad sinds een hele lange hahaha was in november vorig jr voor het laatst naar school geweest hahaha dus was wel weer ffies wennen! maar heb trouwens wel een leuk project :) moet een beursdeelname voor de vakantiebeurs gaan organiseren voor de scholen die op de beurs staan, dit wordt een heel nieuw concept!! dus is wel een leuk project:)
    maar ga weer stoppen spreek je snel weer!
    kuss marjolein

  • 07 September 2006 - 10:24

    Janneke:

    Ha die lieve bieb
    Tranen met tuiten heb ik gehuild om je verraad... De Q1 beklommen zonder mij :( Ik was het he-le-maal vergeten dat dat ook nog op mijn lijstje stond. Nu ben ik weer hier en denk ik "mijn hemel, dat ding stond naast de deur". Nou ja, het is wel heel goed om te lezen dat alles zo goed met je gaat en dat je het goed naar je zin hebt in het appartement. Doe aardappel en stevie maar de groetjes en natuurlijk nog heel veel plezier gaan maken daar.
    Dikke kus

  • 11 September 2006 - 17:12

    Fleur:

    Hi Bieb,

    Leuk om weer een bericht van je te lezen en een mail te krijgen. NYC was geweldig! Zo'n gave stad. We hebben veel gezien en natuurlijk ook geshopt;-) Over minder dan 4 weken begint het volgende avontuur al weer. Have fun met alles wat je doet!

    Dikke kus, Fleur

  • 24 September 2006 - 14:17

    Jeffrey:

    Lieve Bieb,
    Nou de eerste weken na de vakantie zitten er weer op. Het is hier nu prachtig weer. Hadden we eigenlijk in de vakantie moeten hebben :-(
    Amy heeft het erg naar haar zin op school, dwz niet zozeer vanwege de lessen dan wel door de gezelligheid met de meiden in haar klas. Waar gaat dat heen???? Joan heeft een erg leuk juf(maar niet heus, dus dat wordt nog een lang jaar. Gelukkig was de juf van de week een paar dagen ziek.
    Zo te lezen heb je het nog steeds erg naar je zin, maar het eind is wel in zicht. We hoorden dat na je Australie avontuur je er nog een tijdje Ierland aan vastplakt, voorlopig zien we je dus nog niet. Jammer.
    Lots of love and kisses, Auntie Stacha and Uncle Jeffrey

  • 27 September 2006 - 17:49

    Amy:

    Snel?? Wat noem jij snel een nieuw bericht plaatsen?? Deze staat er al bijna een maand op... Nou ja, dikke kus van mij!!

  • 27 September 2006 - 17:54

    Amy:

    Hey!! Allricht, one time in the English, special for you! I see, it's very funny in Ozzie.... Be us to! In the class (ohoh... yes, i read de messages of my father...), at home and at football. I like that sport very much, you know!! Now, in one month, it's my birthday!! (Don't forgot my...) Yes! Twelve in a while, not the only one of the class they is eleven....
    Oh, I have write a long mail for you! Read him quick, it's very important! (Uhhh...yes??)
    Big kisses from my. I miss you so...please come back home!! I love you!!
    Your very lovely and sweet cousin Amy

  • 27 September 2006 - 17:56

    Amy:

    Yes, you do read it oké! I'm your very lovely and sweet cousin (believe you it?) Oké, i write togheter all my messages for you on your site in the English. That's good for my!!
    Big kisses Amy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Surfers Paradise

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2007

Weer thuis..

08 Januari 2007

Home Sweet Home!

23 December 2006

Zand en zonnestralen

13 December 2006

Living it up in Ozzie

28 November 2006

Master of Business!
Bibi

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 93322

Voorgaande reizen:

10 Februari 2006 - 11 Februari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: