September in paradise.. - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Bibi Steen - WaarBenJij.nu September in paradise.. - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Bibi Steen - WaarBenJij.nu

September in paradise..

Door: Bieb

Blijf op de hoogte en volg Bibi

01 Oktober 2006 | Australië, Surfers Paradise

Lieve allemaal,

Zaterdag 23 september was het weer zover, ik ging verhuizen. Ja, inderdaad..alweer!! Maar niet getreurd, ik mocht m’n leuke roomie behouden en ik bleef zelfs in het zelfde appartement. Haha! Het enige verschil is dus eigenlijk m’n slaapkamer. Onder het toeziend oog van An en Jo liepen Aik en ik met stapels kleren heen en weer. Aike was ontzettend blij, ik iets minder. Na 3 maanden in de grote kamer te hebben geslapen, werd het voor mij tijd om naar de kleine kamer te gaan, met een klein eenpersoonsbed met wieltjes, waardoor ik de volgende ochtend aan de andere kant van de kamer wakker word! Maar eerlijk is eerlijk, halverwege moet er geruild worden. En verder slaap ik er toch alleen, dus maakt het niet zoveel uit. Het enige probleem is het formaat van de kledingkast en m’n rug protesteert een beetje met dit bed.

Maar daarvoor heb ik natuurlijk ook nog wel wat dingetjes gedaan, dus zal beginnen waar ik de vorige keer was gestopt. De week van van 4 september (en vanaf toen alle weken erna eigenlijk) stond in het teken van de OC. We hadden uitgevonden dat seizoen 1 te huur was bij de videotheek, dus Chris kwam regelmatig Aike & mij verblijden met een OC dvdtje. Hihi! Die vrijdag had ik ook een mid semester test, waarvoor ik omgerekend naar Nederlandse cijfers een 7,6 voor had. Toen ik m’n cijfer kreeg vond ik dat ik het wel beter had kunnen doen, maar als je het dan omrekend is het toch best goed, hihi! Die week hadden we ook een ontzettend leuke verrassing. Er was een pakketje aangekomen met Aike EN mijn naam erop. Toen we de doos open maakten werd ons geduld helaas nog eventjes op de proef gesteld. Het was namelijk voor alle Nederlandse meiden en we moesten dus eventjes wachten tot het open gemaakt mocht worden. Natuurlijk gelijk alle meiden gebeld en afgesproken om de volgende dag, zaterdag, met z’n allen bij Aik en mij het pakketje open te maken. Natuurlijk waren we allemaal ontzettend nieuwsgierig en toen alle meiden er eindelijk waren werd de bewuste doos mee naar het zwembad genomen. Het was een pakketje van Janneke en Emma! (super bedankt meiden, echt zoooo leuk!) Onze lieve vriendinnetjes hier, die helaas alweer in Nederland zitten. In de kaart stonden allemaal aanwijzingen en dan moesten we een cadeautje kiezen naar aanleiding van de aanwijzingen. En ze hadden de cadeautjes zo ontzettend goed gekozen!! Roze koeken, dropjes, Nederlandse tijdschriften, cup-a-soup snert, een Nederlands boek (die ik inmiddels heb gelezen, en ontzettend grappig was!), sateh saus. Bijna alles was dus mooi roze, zelfs het object dat niet door de censuur heen kan.

Verder stonden er natuurlijk weer veel etentjes met the Sausage team (Chris, Victoria, Elise en ik) op het programma en natuurlijk mocht ook the Wine and Dinner club niet ontbreken. Helaas moesten er de laatste tijd ook heel wat opdrachten ingeleverd worden, daar hebben we dus hard aan moeten werken. M’n groepsopdracht met Bianka hebben wij als een van de weinige op tijd ingeleverd (iedereen had een week uitstel gekregen) en we hebben het cijfer inmiddels terug, een 7. Tja, weer waren Bianka en ik nogal teleur gesteld en vonden we dat we na al die tijd die we eraan hadden besteed wel hoger konden hebben. Maar ja...in Nederland zou ik blij zijn met een 7, dus dat hou ik maar voor ogen! Hihi! Verder moest ik ook nog een individuele opdracht inleveren, dus voor de vakantie moest er nog eventjes hard gewerkt worden. Gelukkig was er nog wel wat tijd voor strand wandelingen met Sussi en een filmpje met An, Jes, Karin en Aik.

De dag van de vakantie stond er ook iets erg leuks op het programma. Ik ging met Annemarike en Jessica naar de musical ‘Westside Story’. We hadden ons alledrie in onze jurkjes gehezen en dus ook eventjes een paar leuke foto’s gemaakt. De musical was ontzettend leuk, hoewel ik aan het eind wel vond dat degene die Maria speelde d’r mond wel eventjes mocht houden. Die was namelijk meer een opera zangeres dan een musical zangeres. Maar het was ontzettend leuk en een erg gezellig avondje! De dag daarna m’n laatste les en toen begon de vakantie! Heerlijk! Dat hebben we ’s avonds dan ook met een paar mensjes uit de klas gevierd. Het was al lang besproken en eindelijk was het dan zover. Azmil, een jongen uit onze klas, is chef en die ging voor ons koken. Ik zorgde voor the venue en Bianka voor de cocktails. Azmil kwam twee uur van tevoren naar mij toe en heeft toen een heerlijke quiche en salade voor het voorgerecht gemaakt en kip filet gevuld met spinazie, aardappeltjes uit de oven en een warme groente salade voor het hoofdgerecht. Onze barvrouw, Bianka, zorgde voor een cocktail met aardbeien en aardbeienlikeur en whatnot. Heerlijk! Toen kwamen the peruvians, Victoria, Erika en Leyla ook. Een gezellig groepje dus! Diana (1 van the peruvians) had voor het toetje gezorgd, een lime taart uit Peru. Het was een ontzettend gezellige avond en we hebben hier tot half twee gezeten en daarna nog eventjes een bezoekje gebracht aan het centrum van Surfers.

De dag daarna heb ik heerlijk uitgerust op het strand met An en voor lunch konden we nog eventjes genieten van de restjes van de avond daarvoor. En de dag daarna weer, maar dan met Chris. Een weekje vakantie was echt een heerlijk gevoel! In eerste instantie zou ik met Annemarike en Jessica een paar daagjes weg gaan, maar omdat we het alledrie nogal druk hebben met school hebben we dat toch maar niet gedaan. Ja, verstandig heh? Maandag ben ik met Sussi wezen winkelen en ’s avonds de eerste barbie hier met An en Jes. Dinsdag heeft Sussi heerlijk voor mij gekookt en daarna gingen we bowlen, erg grappig! Ik ben daar natuurlijk een onwijze kneus in en Adnan zei ook dat hij er niets van kon, nou...hij begon met 3 strikes en daarna een aantal spares. Ja, hallooooo!!! Woensdag kwamen Elise en Chris langs om me eventjes af te leiden van m’n schoolwerk en ’s avonds ging ik uiteten met Jo, Brendan en Aik. Eventjes heerlijk van de kook kunsten van de kok van Alfresco kunnen genieten. Dat was namelijk alweer een tijd geleden! Jo is trouwens een Nederlands vriendinnetje van Aike van hier die in Juli weer terug is gegaan naar Nederland. Maar omdat zij hier een vriend heeft was ze “eventjes” 3 weekjes hier in Oz. Erg gezellig dus! Donderdag ben ik naar de kapper geweest en weer heerlijk van het zonnetje genoten bij het zwembad en vrijdag heb ik met Jes onze trip voor eind van het jaar geboekt!

Dat gaat echt super leuk worden! Een vriendinnetje van Jes uit Nederland komt ook hierheen, dus we gaan met z’n drietjes! Ja, lief heh? Ik mag met ze mee en ik heb er super veel zin in! Zodat jullie het alvast op de kaart op kunnen zoeken..We gaan eerst naar Fraser Island voor een paar daagjes om daar te kamperen. Niet zo back to basic als Jes in eerste instantie in gedachten had, want we hebben wel een douche en WC, haha! Daarna gaan we naar the Whitsundays, daar zit je heerlijk op een boot, dus dat klinkt ook niet slecht heh? Vanaf the Whitsundays gaan we door naar Magnetic Island, waarna we kerstavond doorbrengen in Townsville. Vervolgens zitten we op eerste kerstdag eerst in de bus, maar dan komen we ook aan in Cairns! Daar zitten we in een super mooi hostel en vanaf Cairns gaan we een aantal dagtripjes doen. Het is nog niet helemaal duidelijk wat we precies gaan doen, maar eentje is al geboekt en dat is Cape Tribulation! Ik moet nog m’n vlucht boeken, maar Jessica en Deborah vliegen 29 december dan naar Sydney waar we Oud&Nieuw gaan vieren! Hoe gaaf is dat heh? Daar blijf ik dan een paar daagjes en dan weer terug naar the GC, waar ik nog een weekje met Aik in ons appartement zit! Dan vliegen we 16 januari dus weer saampjes terug naar Nederland. Het is echt niet te geloven hoe snel de tijd hier gaat! Nog maar 4 weekjes les te gaan, dan een weekje om te leren en twee weken met tentamens. Dan is het semester gewoon alweer voorbij en komen pap en mam bijna! Ja, time flies when you’re having fun! Want dat heb ik hier zeker!

Komende maandag moet ik trouwens weer een opdracht inleveren, een groepsopdracht die ik in een groep van vijf doe. Of eigenlijk, zou moeten doen, want Bianka en ik doen alles. We hadden aan hun maar gevraagd of ze een klein gedeelte wilden doen en zelfs dat is niet goed! We moesten het helemaal herschrijven enzo. Dat kost dus allemaal erg veel tijd en zorgde voor een hoog frustratie gehalte voor Bianka en mij. Maar goed, na er deze vakantie veel tijd in te hebben gestoken is het nu af en dan maar hopen dat het goed is. Maar voor die anderen is het sowieso goed denk ik, want we zijn er gister achter gekomen dat Azmil voor z’n andere opdracht bijvoorbeeld een 4 had. Tja, als ik zie hoe hij schrijft verbaast mij dat ook niets! Soms vraag ik me af hoe die mensen hier de universiteit binnen zijn gekomen. We moeten 100 keer uitleggen wat ze moeten doen en dan komt het gewoon nog niet goed! Maar goed, it’s done now, dus maar niet meer aan denken. We kunnen er toch niets meer aan doen. Vandaag ga ik heerlijk genieten van m’n laatste vakantie dag en dan morgen weer leren, want donderdag heb ik een mid semester test. Maar nog maar 1 opdracht, 1 mid semester test en 1 presentatie te gaan! Joehoe! En dan natuurlijk de eind examens...maar daarna is het allemaal KLAAR!! Maar nog niet teveel aan denken, want dan komt ook het einde van m’n Ozzie jaar in zicht...

Ow, voor degene die het nog niet weten...ik heb weer nieuwe foto’s online gezet op www.biebinozzie.mijnalbum.nl Ben bijna helemaal bij tot mijn laatste foto’s. Hebben jullie een beetje een idee waar ik het allemaal over heb.

Nou lieve allemaal, het is weer een ontzettend lang verhaal, dus ik weer stoppen! Ik mis jullie allemaal en kijk er naar uit om jullie over een paar maandjes weer te zien!

Hele dikke kussen,

Bieb!

Janneke en Emma, nogmaals heel erg bedankt voor het pakket! Wat een leuke verrassing! Ik heb het boekje inmiddels uit en het was heerlijk om bij het zwembad en op het strand te lezen! Goede keuze dus! Ik mis jullie hier nog steeds hoor! Enne, Janneke...eventjes hard aan school werken heh? Dan kunnen we bij thuiskomst allemaal vieren dat we masters zijn! Succes lieverd!

Saar, thanks voor alles! Je lieve kaartje en je adviesjes enzo. Je bent echt de liefste! En alvast gefeliciteerd naturlijk! Maar ik spreek je nog wel om je persoonlijk te feliciteren! Ik mis je heel erg, dus ik hoop dat je 17 januari al in je agenda hebt staan!

Stach en Jeff, tja..ik ga dus echt gelijjk weer door naar Ierland, maar daarna ben ik weer terug! Ik hoop dat ik jullie ook 17 januari eventjes kan zien! Enne, Stach..nee...er is nog niemand die me van Schiphol ophaalt. Hihi! Maar ik spreek je tegen die tijd nog wel heh?

Amy, it’s so nice that you leave your messages in English now. Do you understand everything when I write in English to you? Thanks for all the messages and the lovely long email! Good luck at school and have fun with all your new friends! I miss you and love you heaps! Xoxoxoxoxoxo

Joanie, hoe gaat het met jou? Wat leuk om je zo op msn te spreken en wat kan je snel typen zeg! Ik weet zeker dat je straks sneller typt dan mij, die ontzettend jonge nicht van je! Hihi! Succes op school, doe maar lief tegen de juf, dan schreeuwt ze misschien wat minder. Ik mis je en hou van je! Dikke kussen

Opa en Oma, hoe gaat het met jullie? Was het leuk in Ierland? Vast wel! Zeker weer wennen om weer thuis te zijn? Ook jullie moeten een gaatje in jullie agenda houden op 17 januari hoor! Want ik kom natuurlijk ook eventjes een kopje thee bij jullie drinken! Als dat nog mag na een jaar afwezigheid...Pas goed op elkaar!

Pap en mam, nog maar 7 weken en dan komen jullie hierheen! Jeetje, het gaat zo snel! Ik kijk ernaar uit om jullie hier alles te laten zien! Mam, nog maar een weekje werken heh? Succes!! En pap, succes met Liddl! Leuk om zoveel met je te kunnen skypen! Helaas moet de laptop 8 oktober weer terug..

Gwenn, wat leuk om je weer eens te spreken! Dat was echt te lang geleden gewoon! Echt gezellig!! En ik weet nu in ieder geval dat we nog steeds heel goed zijn in lange telefoongesprekken, hihi! Sommige dingen veranderen gewoon niet. Ik vind het echt super leuk dat het gewoon altijd weer leuk en gezellig is als ik je spreek. Thanks!

Dais, heb je van je reis genoten? Ik hoop het! En hoe is het op je werk! Ik vind het wel heel volwassen dat je nu gewoon een fulltime baan hebt hoor! Well done! Enne, let me know als je in de buurt van een vaste telefoon bent en ik je dus een keertje kan bellen! Maar dan natuurlijk niet midden in de nacht hier he?

Marlous and Stephen, how are things there in Currabinny? Did you survive living with the whole family for a few weeks? Can’t wait to see you guys again! Hope you can skype again soon, ‘cause would love to talk to you both again! Say hi to everyone there! How’s Shona and how are Terry&Ailise? And how’s Hannah? Can’t wait to admire all the new little ones, hehe! Take care!

Mars en Hil, hebben jullie een beetje van de vakantie daar genoten? Ik hoop het! Hoe gaat het verder daar? Ik zal snel weer eens mailen!

Caroline, don’t know if you’ll read this, but I’m missing you heaps hun! Thanks for ringing last week, always nice to talk to you! Let me know when your Internet is working again so we can skype! I’ll send you a long email again soon and we’ll talk soon! Take care ok? It’ll all be alright! Xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo

Annemarike en Jessica, thanks dat jullie gewoon super lieve vriendinnetjes zijn!! Succes met alle opdrachten de komende tijd! Denk maar zo, dat is bijna voorbij en dan kunnen we genieten van onze tripjes! An, alvast succes voor Indy! En Jes, ik heb zoveel zin in onze reis! Thanks dat ik met jullie mee mag! Tot snel lieverds! *smak*

Fleur, heel veel plezier op je nieuwe avontuur. Wordt vast super! Geniet ervan!

En last but not least pap, mam, opa, oma, marcel, hilda, marlous en stephen. Heel erg bedankt voor de ontzettend lieve kaart met alle berichtjes! Dat vond ik zo leuk!! Iedereen is jaloers op de kaart, haha! Kussen voor jullie allemaal!

En voor de rest die dit leest...hoop dat ook alles goed gaat met jullie! Thanks voor alle mailtjes en smsjes, altijd leuk!! Dikke kussen!

  • 01 Oktober 2006 - 12:20

    Marlous:

    ik ben de eerste die het heeft gelezen heeft! (en voor de verandering kon ik t helemaal lezen, want ik ben niet op m'n werk!)
    Wij hebben t overleeft met zn alle in dit kleine huisje gepropt (:-))en mam en pap waren maar een paar dagen weg en toen kwamen Kim and David! Maar alles is goed en de babies zijn super!
    Kan niet wachten tot Januarie! Spreek je gauw!
    x Stephen en Marlous

  • 01 Oktober 2006 - 15:41

    Marjolein:

    Eeejs
    Nou alles is dindsdag nog goed gekomen hoor.. heb goed geluisterd naar mn grote nichie hehe:D ben heel serieus verder gegaan met overleggen want wilde egt niet weten wat je ging doen als ik neit naar je luisterde (jaaa je kleine nichie is wel een beetje bang voor je hoor;))
    maar vond het leuk je weer is gesporken te hebben ondanks dat je zo weinig tijd had! ga je snel weer is bellen, ik ben iedere vrijdag vrij:D dus dan bel ik wel een keertje!!
    maar spreek je snel weer dikke kus marjolein

  • 02 Oktober 2006 - 00:08

    Karin:

    He bieb, wat super dat jullie je trip hebben geboekt! Ik zal jullie zeker wat tips geven als ik terug ben! Tot snel! xxx Karin

  • 02 Oktober 2006 - 12:12

    Moeders!!!:

    He grietje van ons!

    Was het maar waar dat ik nog maar een weekje hoef te werken. De slavernij duurt echt tot 6 november 2006. De geschieedenisboeken zullen er vol van staan. Wees maar blij dat je dit jaar nog afstudeert dan hoef je dat onslagschema van mij er niet in te stampen. Internationaal wordt er over gesproken! Gaat ze wel, gaat ze niet..! Maar niemand die zegt, wat gaat er met Ierland Toerisme gebeuren zonder deze superster. Zo zie je maar, talent wordt bijna nooit tijdens het leven gewaardeerd. Van Gogh had er ook last van. Vincent bedoel ik dan.
    De trip die jullie voor ogen hebben, lijkt me wel wat. Cape Tribulation en Cairns hebben wij al gedaan. Maar fraser en Whitsundays niet.
    Wij proberen maar steeds ergens in Byron Bay te boeken maar ze willen je niet voor een nacht. Je moet perse meerdere nachten boeken. Belachelijk.
    Veel nieuwtjes heb ik dus niet, want die wil ik bewaren tot november. 't Is dan wel al oud nieuws, maar dat moet kunnen. Voor de onwetende is al het nieuws nieuw. Dat moet je denk ik wel een keertje extra lezen...
    Ik ga weer aan het werk. De slavernij roept (nog).
    Kus en ik kijk er naar uit al die hoofdpersonen in het Paradise drama persoonlijk te ontmoeten.
    Ik ga de dagen tellen. Over 52 dagen vliegen we...

    Dikke kus
    mam

  • 02 Oktober 2006 - 15:13

    Amy:

    Hey!! It looks funny, there in Ozzie.... here is it a very raining day, not very nice.... when i came back from school, my shirt was nat, my jeans, my arms....everything! Nothing was dry....

    Yes, i can understand the things that you write in english. I have twice an 8.5 for Englisch and an 9.2 for methemetics(i don't now...have i write it good?) Everything is in English, only 6 subjects not...

    Thanks for all your mails!! I miss u, i love u!! Big kisses from my
    Amy

  • 02 Oktober 2006 - 15:58

    Again Me:

    Here's me again.. I have seen your photo's and Ozzie is beautiful!! I hope, I can see it with my own eyes... :) Really, I mean it. I am jealous on you.... Have a nice time at your trip and make much beautiful pictures for me ;) I hope to call you in a while...
    Big kisses from my
    Amy

  • 08 Oktober 2006 - 12:49

    Oma:

    We hebben het ontzettend leuk gehad in Ieland!! Met zijn achten om de grote keukentafel, gezellig.Het was thuis weer even wennen,erg stil Voor de rest gaat het prima.We kijken er naar uit om samen met jou een kopje thee te drinken. Het gaat je goed, hoop ik voor de laaste twee maanden.Groetjes en dikke kussen op en om.

  • 09 Oktober 2006 - 10:24

    Brenda:

    He Bieb, zo te lezen vermaak je je nog prima en wil je nog lang niet naar huis. De trip die je gepland hebt klinkt super! Geniet van de laatste 3 maandjes, in Nederland mis je niets!
    Liefs Brenda

  • 14 Oktober 2006 - 17:26

    Joan:

    hallo bibi!! Met mij gaat het goed!! Ik vind het ook leuk om met jou op MSN te zitten kletsen!! Heel veel kinderen van mijn klas vinden dat ik snel kan typpen! er is nog 1 meisje die ook snel kan typpen!! Ik doe wel aardig maar soms niet dan kan ik er niet echt tegen en dan moet ik wle wat zegge!! Maar meestal durf ik dat niet te zegge!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx en groetjzzz joan

  • 14 Oktober 2006 - 17:26

    Joan:

    Oja ik vind dat het al snel gaat!! groetjzz en kusjes joan

  • 14 Oktober 2006 - 17:33

    Joan Groeneveld:

    hoe schreef je het ook al weer???????? :P :p?? welke was het?? (:)) enne.... ik weet ook niet meer hoe je het schreef was het typen of was het typpen!! :) :):):):):):):):):):):) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx en groetjzz joan

  • 14 Oktober 2006 - 17:36

    Nichtje!! Weer?? Ja!:

    weet jij er nog meer?? ik weet ze nu al niet meer!!! wil je dat graag nog zeggen in een berichtje van hotmail als je tijd hebt??? alvast bedankt (als je het een keer gaat doen!!! :p :)) groetjzz en kusjes joan

  • 14 Oktober 2006 - 18:09

    Ik Weer:

    heey bibi!!
    nog even!! ff testen of dit het doet!! :-) :-| (?) (s) ;-) (w) (o)(bo) 8-) :-( xxxxxxxxxx en groetjzz joan

  • 14 Oktober 2006 - 18:11

    Joan:

    ik weet er nu weer wat bij xxx en groetjzz joan (deze: :-) :-| 8-) en nog eentje ff kijken!!)

  • 14 Oktober 2006 - 18:12

    Joan:

    :-( nog even?? duze denk ik??

  • 15 Oktober 2006 - 10:00

    Joan:

    ik weer ja ik ken er denk ik meer!! weet niet zeker (sorry als je het niet leuk vind!!
    :) :( :P :-) :C :D :B :S :s :E :V :c :d :b :e :v
    kweet niet of ze het doen xxxxx en groetjzz joan

  • 15 Oktober 2006 - 10:00

    Joan Weer (sorry):

    de meeste doen het niet

  • 16 Oktober 2006 - 10:46

    Nic:

    Hej Bieb! Ben nog steeds een beetje jaloers als ik al die leuke verhalen lees! Niet dat ik geen leuke dingen doe, ga doen en heb gedaan! Gaat nu toch wel snel he, nog maar 3 maandjes en je bent al weer terug! Ik mag eindelijk..jaja! afstuderen, 27 oktober is de grote dag! Ben nu al hartstikke bang maar volgens Vega komt het wel goed, ja hij had ook eens een x iets positiefs te zeggen! 29 november pak ik mijn koffers weer en ga ik voor 5 maanden naar Frankrijk om daar voor Husk te gaan werken...De zomer was zo goed bevallen. Dus als je nog een wintersportadresje nodig hebt ben je ofcourse van harte welkom!! Geniet nog ff de laatste maandjes en tot spreeks!
    Kus Nic

  • 20 Oktober 2006 - 09:50

    Janneke:

    Bieb toen vanmorgen mijn telefoon zijn berichten-toon liet horen, sprong ik zo fit als een hoentje uit mijn bed....jouw bemoedigende woorden waren erg motiverend... Kan je dat vaker doen haha!! Maar toch, helaas nu er weer een paar uurtjes zijn verstreken begint het weer op te raken. Ik wil je ook weer graag spreken. Dit weekend ben ik niet thuis en ma,di en woe moet ik werken, dus misschien donderdagochtend voor mij rond 9:00 nl tijd... komt dat uit? Ik hoor het wel van je.
    Dikke kus X

  • 24 Oktober 2006 - 14:25

    Annemiek:

    Waar blijven de updates on your comings and goings?
    Mijn afkick verschijnselen zijn bijna niet te dragen!!

    Je moeder, de Beeb-junk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Surfers Paradise

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2007

Weer thuis..

08 Januari 2007

Home Sweet Home!

23 December 2006

Zand en zonnestralen

13 December 2006

Living it up in Ozzie

28 November 2006

Master of Business!
Bibi

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 93331

Voorgaande reizen:

10 Februari 2006 - 11 Februari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: